Treće izdanje konferencije Od digitalnog marketinga do marketinga digitalne ere, u organizaciji Visokog učilišta Algebra, održat će se 9. lipnja 2017.

Prošlogodišnja je konferencija okupila više od 400 sudionika, a prijave za ovu konferenciju ranijih su godina nadmašivale i brojku od 1.500 zainteresiranih, što konferenciju Od digitalnog marketinga do marketinga digitalne ere pozicionira kao ključnu na području primjene novih tehnologija u digitalnom marketingu. Zbog očekivanog velikog interesa hrvatskih stručnjaka za digitalni marketing, digitalnu komunikaciju te, općenito, digitalno poslovanje, ovogodišnja će se konferencija održati u City Plazi Zagreb.

Prijave za konferenciju otvorene su na https://konferencija.digitalni.marketing/.

“Cilj konferencije je omogućiti posjetiteljima dozu inspiracije koja će ih držati na poslu podulji vremenski period. Birali smo predavače koji osim ogromnog znanja i iskustva djeluju kao normalni ljudi dok ih mi iz publike gledamo kao superheroje koji s nama dijele tajne svog uspjeha. Dohvatit ćemo se raznih tema, od design thinkinga, psihologije, primjene big data u marketingu, trendova na različitim platforama do alata za vizualizaciju. Marketing digitalne ere toliko je interdisciplinaran da je gotovo nemoguće postići izvrsnost ako si posvećen jednom uskom području. Zato smo ‘skuhali’ najzanimljiviji dan digitalnog marketinga u ovoj godini i jednostavno ga se ne smije propustiti”, rekao je, pozivajući posjetitelje na konferenciju, urednik sadržaja konferencije Vanja Šebek, inače voditelj preddiplomskog i diplomskog studija Digitalnog marketinga na Visokom učilištu Algebra.

Na konferenciji Od digitalnog marketinga do marketinga digitalne ere svoja će predavanja održati niz vrhunskih predavača iz Hrvatske i inozemstva. Nakon prošlogodišnjeg predavanja koje je publika sjajno prihvatila, indijska stručnjakinja za digitalnu komunikaciju Shagorika Heryani ponovno se vraća u Hrvatsku s novim predavanjem pod nazivom The good, the bad, the ugly – Influencer Marketing in 2017 and beyond. Heryani ima više od 13 godina iskustva u području marketinga i komunikacija u različitim industrijama te je, primjerice, bila voditeljica odjela društvenih medija i digitalnog marketinga u Bharti Airtelu, jednoj od vodećih azijskih telekomunikacijskih tvrtki. Sada, pak, pomaže brendovima da pronađu nove inspirativne smjerove poslovanja, oslanjajući se na digitalnu komunikaciju i njezine specifičnosti.

Shagorika Heryani

Sa Sveučilišta Stanford na konferenciju dolazi Anja Svetina Nabergoj, predavačica na Institutu za dizajn Hasso Plattner. Anja će održati predavanje o design thinkingu, vrućoj temi kada se govori o inovacijama, pod nazivom Design Thinking and the Future of Innovation: How to innovate in a messy, exponentially accelerated future, a s obzirom da je do sada savjetovala tvrtke poput Vise, Coca Cole, JetBluea, Telenora i mnogih drugih, očekujemo pregršt dobrih savjeta.

Dolazak na konferenciju također je potvrdila i Shalini Sukumar, stručnjakinja za dubinske analize velikih količina podataka u Booking.comu. Kako Booking.com svojim korisnicima može ponuditi personalizirano iskustvo od trenutka razmišljanja o odlasku na neku destinaciju pa tijekom svih faza putovanja sve do povratka kući, te kako tehnologija i digitalni marketing omogućavaju ovoj tvrtki da ponudi posve personaliziranu podršku korisnicima dok oni odlučuju o detaljima svojeg putovanja, neke su od ključnih tema koje će Sukumar obuhvatiti u svojem predavanju.

Svoja će predavanja na konferenciji Od digitalnog marketinga do marketinga digitalne ere održati i niz hrvatskih stručnjaka za digitalni marketing, digitalno poslovanje i problematiku korištenja digitalnih tehnologija i kanala u transformaciji poslovnih modela tvrtki od klasičnih prema digitalnima. Vesna Vlahović Desić, marketing managerica iz Coca Cole za regiju Adria i Bugarsku predavati će o uspješnoj kampanje Shake&Take u koja svojom obuhvaća sve elemente marketinga digitalne ere od big data do 360 marketinške kampanje. Nikako ne treba propustiti i predavanje Marka Žulja, jedna od ključnih osoba u europskom Googleu za strateška partnerstva s tvrtkama, a koji će svoje predavanje, prožeto konkretnim iskustvima iz prakse, posvetiti vrućoj temi native oglašavanja.

Biljana Cerin iz tvrtke Ostendo osvrnut će se na izazove nove europske Opće uredbe o zaštiti podataka (GDPR), regulative koja bi uvelike mogla utjecati na način na koji se vode marketinške kampanje. Igor Mikloušić s Instituta Ivo Pilar održat će predavanje na temu Dan u životu digitalnog lovca-sakupljača: kako mozak iz kamenog doba preživljava u digitalnoj savani. Iz uspješne hrvatske start-up kompanije Amodo dolazi Damir Plejić čije predavanje Insurers betting on gamification to connect with new customers spaja gamefikaciju, mobilne aplikacije i digitalni marketing u području niše automobilskih osiguranja.

Konferencija će biti zaključena predavanjima Nikše Gopčevića iz tvrtke Styria Digital Services na temu ljudi i tehnologija, dviju ključnih investicija za razvoj tvrtki u digitalnoj budućnosti, te posebnim predavanjem, digitalnim duelom na temu vizualizacije podataka u području digitalnog marketinga, kojega će zajednički održati Marko Hrnjak, Leo Mršić i Dario Car iz Algebre, a detaljni raspored može se pogledati na https://konferencija.digitalni.marketing/.

Podijeli: