Prošlo je više od godinu dana od pokretanja inicijative Eco Rating vodećih svjetskih dobavljača pametnih telefona i ključnih europskih operatera kojom su se nadali da će osigurati transparentnost o utjecaju na okoliš proizvodnje, korištenja, transporta i odlaganja pametnih telefona i telefona s dodatnim funkcijama. Predvođen najvećim europskim mrežnim operaterima u suradnji sa 17 najvećih svjetskih OEM-a za pametne telefone, Eco Rating ima za cilj pružiti veću transparentnost ekoloških vjerodajnica telefona uključujući proizvodnju, upotrebu, transport, recikliranje i odlaganje uređaja.

Tijekom svoje prve godine, Eco Rating je radio na poboljšanju suradnje između mrežnih operatera i OEM-a na održivosti okoliša pojašnjavajući zahtjeve uređaja. Takva međusobna uključenost operatera i OEM-a u Eco Rating je za konačni cilj proklamirala kružni model korištenja materijala za uređaje, poboljša ekoloških vjerodajnica i smanjivanje ugljičnog otiska industrije.

-- tekst se nastavlja nakon oglasa --

 

No, Eco Ratingu nedostaje usredotočenosti na potrošače. Naime, nije iznenađujuće što Canalysova posljednja anketa o istraživanju potrošača u zapadnoj Europi pokazuje da je samo jedan od tri krajnja korisnika čuo za Eco Rating. Samo polovica ispitanika izjavila je da koristi ili bi koristila eko ocjenu pri odabiru novog uređaja.

Canalysovo najnovije istraživanje potrošača pokazuje da je više od polovice ispitanika izjavilo da bi razmotrili plaćanje više za telefon s jakom ekološkom ocjenom. Međutim, većina te skupine bila bi spremna platiti samo najviše 10% dodatnog za snažan rezultat. Posljedično, potencijal izravnog unovčavanja za veliku većinu potrošača mogao bi biti ograničen. Ipak, postoji manji tržišni segment koji bi bio spreman platiti 20-30% više za višu eko ocjenu. U tom segmentu tržišta, ispitanici mlađi od 30 godina bili su daleko najviše zastupljeni. Zapravo, ispitanici mlađi od 30 godina imali su 25% veću vjerojatnost da će pokazati spremnost platiti za eko ocjenu s visokim rezultatom od onih starijih od 30 godina. To je povezano s Canalysovim nalazima da su mlađe dobne skupine svjesnije održivosti i imaju veću sklonost zamjeni i recikliranju uređaja.

Podijeli:

 

 

Vezane objave