Tvrtka Amodo sa sjedištem u Zagrebu, utemeljena 2013. godine, razvila je sustav koji prikuplja podatke o navikama vozača i njihovom individualnom stilu vožnje, temeljem kojih analizira izloženost riziku od nesreće i potencijalnim potrebama za novim osigurateljskim proizvodima.

Amodo tehnologija, koja se sastoji od aplikacije za pametne telefone i analitičkog sustava u pozadini, omogućuje osigurateljima plasman digitalnih osigurateljskih proizvoda s individualnom cijenom i personaliziranim uslugama, odnosno uslugama „na zahtjev“. Taj oblik kreiranja proizvoda u središte stavlja korisnika, potičući ga na sigurnu vožnju i omogućujući mu jednostavnu kupnju putem mobilne aplikacije.

„Jednostavno unaprjeđujemo odnos između korisnika i osiguravatelja. Tehnologija koju pruža Amodo omogućava vozačima plaćanje police osiguranja prema načinu vožnje i korištenju vozila. Za vrijeme i nakon vožnje korisnici dobivaju detaljne informacije o uvjetima na cesti, svojim vozačkim sposobnostima, pojednostavljeni proces prijave u slučaju nesreće, ali i mogućim nagradama“, rekao je izvršni direktor Amodoa Marijan Mumdžiev.

Amodo je nedavno svrstan među najinovativnije ponuđače osiguravateljskih tehnologija na globalnoj razini.  Taj uspjeh u softverskoj meki, Silicon Valley, postignut je posredstvom Plug and Play programa, globalnom akceleratoru specijaliziranom za industriju osiguranja. U hrvatsku su tvrtku inicijalno investirali luksemburški SGH Capital, singapurski BeeNext Fund, a prošle godine i austrijski SpeedInvest.

Zahvaljujući internacionalnoj ekspanziji, Amodo se sada može pohvaliti uredima u San Franciscu i Beču. Da su se investicije isplatile govori podatak da Amodo sada ima više od 700.000 automobila širom svijeta povezanih ovom platformom te prestižne klijente u Europi, Sjevernoj Americi i Azijsko–pacifičkoj regiji kao što su BNP Paribas Cardif, AIG, Generali i Porsche Holding.

Amodo je u potrazi za talentiranim ljudima koji bi se pridružili njihovom mladom, brzorastućem timu u Zagrebu.

„Amodo je postigao puno u manje od četiri godine. Mi smo lideri u našem specijaliziranom području i spremni za daljnji rast u sljedećim godinama. Izuzetno sam ponosan na naš tim, a nadam se da će biti još veći u sljedećoj fazi razvoja. Najbolje tek dolazi“, kaže Mumdžiev.

Dostupnost usluge hrvatskom tržištu omogućilo je Triglav osiguranje s mobilnom aplikacijom Drajv, koju vozači mogu besplatno preuzeti na Apple Storeu i Google Playu.

Podijeli:

 

Vezane objave