Sve više i više poduzeća u Europskoj uniji (EU) koriste društvene medije. U 2019. godini, jedno od dva poduzeća (50%) izvijestilo je da koristi barem jednu vrstu društvenih medija, što znači povećanje od 16 postotnih bodova od 2014. (34%).

Upotreba društvenih medija bila je najpopularnija među poduzećima na Malti (84%), a slijede Danska (75%), Nizozemska (74%), Cipar (73%), Švedska (72%), Belgija, Irska i Finska ( svih 71%), dok je bila manje popularna među poduzećima u Rumunjskoj (33%), Bugarskoj (34%), Poljskoj (37%), Mađarskoj (38%), Latviji (41%) i Slovačkoj (42%).

Danska i Luksemburg izvijestile su o najvećem porastu korištenja društvenih medija, a najmanjem porastu u Bugarskoj

U usporedbi s 2014., postotak poduzeća koja koriste društvene medije porastao je u svim državama članicama EU-a s raspoloživim podacima. Najveći porast zabilježen je u Danskoj i Luksemburgu (s 26 pp), slijede Finska (25 pp), Švedska (24 pp) i Latvija (22 pp), dok je najmanji porast zabilježen u Bugarskoj (6 pp), Irskoj, Portugal, Rumunjska i Slovenija (svi 11 pp).

Podijeli:

 

Vezane objave