Globalne isporuke tableta dosegnule su 40,5 milijuna jedinica tijekom drugog tromjesečja 2022. godine (2Q 2022), ostvarujući rast od samo 0,15% u odnosu na isto razdoblje prethodne godine (Q2 2021), podaci su Međunarodne podatkovne korporacije (International Data Corporation IDC) Globalno tromjesečno izvješće isporuka osobnih računala (Worldwide Quarterly Personal Computing Device Tracker).

Novi dobavljači kao što su Xiaomi, OPPO, vivo i realme ostvarili su isporuke iznad očekivanja, što je pridonijelo rastu tržišta Android tableta u Q2 2022.

Globalni lideri tržišta tableta Q2 2022. (isporuke u milijunima)

-- tekst se nastavlja nakon oglasa --

 

proizvođačisporuke Q2 2022tržišni udio Q2 2022isporuke Q2 2021tržišni udio Q2 2021 rast/pad
1. Apple12,631,0%12,932,0%-2,89%
2. Samsung7,318,1%8,220,3%-10,63%
3. Amazon.com5,513,6%4,310,7%26,92%
4. Lenovo3,58,7%4,711,7%-25,67%
5. Huawei2,15,3%2,15,3%-0,16%
ostali9,423,3%8,120,0%16,70%
ukupno40,5100,0%40,4100,0%0,15%

Izvor: IDC Worldwide Quarterly Personal Computing Device Tracker, 29. srpnja 2022.

Potražnja za tabletima u drugom tromjesečju 2022. godine (Q2 2022) najvećim je dijelom bila usmjerena na premium segment uređaja s Apple i Windows operativnim sustavima tako da je Android po prvi put pao ispod 50 posto u isporučenim tabletima. Udio tableta s Android operativnim sustavom u Q2 2022 iznosio je 49 posto.

Isporuke Apple iPadOS-a pale su za -7% na godišnjoj razini na 14,8 milijuna jedinica u drugom tromjesečju 2022. godine (Q2 2022), pri čemu je svjetski tržišni udio iPadOS-a porastao za 3,3% na 38%. Samsung je u Q2 2022 predvodio Android tržište s padom od -13% na godišnjoj razini na 7,1 milijun jedinica; tržišni udio mu je porastao za 0,2% na 18%. Lenovo se vratio na treće mjesto na globalnoj razini u Q2 2022., iako su mu isporuke pale za -25% na godišnjoj razini na 3,5 milijuna jedinica, a tržišni udio pao je -1,3% na 9%. Amazon je bio blizu Lenova s ​​3,4 milijuna isporučenih tableta, uz pad od -19% na godišnjoj razini, tržišni udio mu je pao za -0,5% na 9%. Isporuke tableta Huawei u Q2 2022 pale su na godišnjoj razini -34% na 1,4 milijuna jedinica, tržišni udio pao mu je za -1,1 posto na 4%.

Isporuke chromebookova nastavile su pad, u Q2 2022 on je iznosio čak 51,4% u odnosu na isto razdoblje prošlu godinu (Q2 2021). Isporuke su iznosile 6 milijuna jedinica. I uz takav pad isporuka chromebookova tržište je veće nego prije pandemije covid-19.

Globalni lideri tržišta chromebookova Q2 2022. (isporuke u milijunima)

proizvođačisporuke Q2 2022tržišni udio Q2 2022isporuke Q2 2021tržišni udio Q2 2021rast/pad
1. Tehnologije Dell1,525,5%1,814,7%-15,5%
2. Group Acer1,322,6%1,915,4%-28,9%
3. Lenovo1,219,4%2,520,4%-54,0%
4. HP Inc.0,915,6%4,335,2%-78,6%
5. Samsung0,46,2%0,97,0%-57,3%
ostali0,610,8%0,97,2%-27,0%
ukupno6,0100,0%12,3100,0%-51,4%

Izvor: IDC Worldwide Quarterly Personal Computing Device Tracker, 29. srpnja 2022.

Podijeli:

 

 

Vezane objave