Snažan rast gajming industrije u Hrvatskoj
U prošloj 2022. godini prihod gajming industrije u Hrvatskoj iznosio je više od 60 milijuna eura, a dobit se uvećala za 10% u odnosu na 2021. godinu. U isto vrijeme zaposlenost u toj industriji rasla je 17% u odnosu na 2021. godinu, gledano od 2019. godine zaposlenost je kumulativno narasla za čak 87%. To su podaci najnovijeg istraživanja o hrvatskoj industriji proizvođača računalnih igara koje je proveo Klaster hrvatskih proizvođača računalnih igara u suradnji s A1 Hrvatska.
Takav rast gajming industrije u Hrvatskoj ne prolazi nezapaženo u svijetu. Uvođenje elemenata virtualne i proširene stvarnosti kao novog aspekta u industriji videoigara ključni suza inovativnost u toj industriji. Prema riječima voditeljice istraživanja Klaster hrvatskih proizvođača računalnih igara Josipe Bencek za daljnji razvoj industrije u Hrvatskoj bit će ključno uvođenje obrazovanih programa usmjerenih na gejming industriju. Naime, više akademskih ustanova u Hrvatskoj pruža specijalizirane tečajeve i studijske programe za razvoj računalnih igara, omogućujući polaznicima stjecanje potrebnih vještina i znanja.
Najveća tvrtka u gajming industriji Hrvatske po prihodima je Nanobit d.o.o., članica Stillfront grupe. Ta tvrtka čini gotovo 55% prihoda čitave industrije videoigara i gotovo 24% svih zaposlenih. Od 63 registrirane tvrtke u industriji najvećih 10 ostvaruje čak 88% ukupnih prihoda te zapošljavaju 68% ukupnog broja zaposlenih.