Predstavnici ACT grupe i tvrtke Philip Morris Zagreb d.o.o, predstavili su dobitnike potpore drugog natječaja programa potpore poduzetničkim projektima u Hrvatskoj.

Najboljih sedam projekata prijavljenih na natječaj, koji će osim financijske potpore dobivati i kontinuiranu savjetodavnu poslovnu podršku za razvoj svojih projekata tijekom sljedećih šest mjeseci su:

  • Brlog zadružna pivovara
  • OmoLab – obrt za vizualne komunikacije
  • Prostor rodne i medijske kulture K-zona
  • Savez izviđača Hrvatske
  • Vilko Klein
  • Vollo tehnologije d.o.o.
  • Zelena energetska zadruga.

Na natječaj otvoren 24. listopada 2017. godine pristiglo je ukupno 316 prijava iz cijele Hrvatske, od kojih je u drugi krug procjene od strane stručne komisije odabrano 20 projekata. Odabrani projekti, finalisti natječaja, izdvojili su se prema inovaciji koju donose, društvenom utjecaju kojeg će projekt imati te prema potencijalu rasta i održivosti projektne ideje.

Program Pokreni nešto svoje namijenjen je poduzetnicima početnicima i mikro poduzećima te direktno odgovara na njihove potrebe za početak i razvoj poslovanja. Program provodi ACT Grupa, zajednica društvenih poduzetnika, podržavajući kroz njega projekte s pozitivnim društvenim utjecajem kroz mentorsku podršku i bespovratna financijska sredstva.

Za sufinanciranje projekata u drugoj godini programa osiguran je iznos ukupne vrijednosti od 536.295 kuna, a odabrani projekti bit će financirani do maksimalne vrijednosti 80.000 kuna. Program financira Philip Morris Zagreb d.o.o.

Među dobitnicima potpora je internet platforma GoScouting Croatia pomoći će u staviti u funkciju neiskorištena javna zemljišta u Hrvatskoj koja će se namijeniti za korištenje izviđačima i mladima iz Hrvatske i svijeta. Platforma predstavlja inovativan pristup širenja turizma u Hrvatskoj, spajajući nekoliko elemenata u funkcionalnu cjelinu: mladost, putovanje, prirodu, lokalnu zajednicu, volonterstvo, kulturu i međunarodno povezivanje.

StratoWave rješenja omogućuju prijenos podataka velikim brzinama i na velikim udaljenostima korisnicima koji djeluju van urbanih područja bez javno dostupne bežične telekomunikacijske infrastrukture. Kompetitivna cijena će korisnicima s nižim budžetima omogućiti prednosti novih tehnologija i time otvoriti nova tržišta i radna mjesta, stvoriti uštede i time povećati dobit i/ili pojeftiniti proizvode i usluge; kao i osnažiti kapacitete civilnog nadzora, traganja i spašavanja u hitnim i izvanrednim situacijama.

Dobitnik potpore je i Vollo platforma za jednostavno planiranje putovanja, transparentnu usporedbu cijena i usluga te brzu i sigurnu kupovinu prijevoznih karata. Projektom će se postići zdravija konkurencija među prijevoznicima te će se potaknuti postavljanje viših životnih standarda za lokalno stanovništvo kao i osiguranje kvalitetnog imidža moderne i uređene destinacije sa vlastitom pratećom digitalnom infrastrukturom za turiste.

Podijeli:

Vezane objave