U Beogradu je održana konferencija SAS Analytics Day koja je pokušala dati odgovore na pitanja: Živimo li u svijetu podataka, jesu li oni pogonsko gorivo 21. stoljeća i koliko je važno njihovo procesiranje i analiza? Kroz veliki broj predavanja i panel diskusija, na konferenciji je istaknuto i na praktičnim primjerima pokazano, da kvalitetna analiza podataka pomaže unapređenju poslovnih odluka organizacija i kompanija. Zaključci i smjernice dobiveni iz podataka, omogućavaju nam da pravimo mnogo preciznije procijene, povećamo produktivnost, bolje razumijemo potrebe korisnika i osiguramo im kvalitetnija iskustva. Zahvaljujući sofisticiranoj upotrebi podataka i analitike, danas imamo tehnologije poput Internet of Things i umjetne inteligencije.

O tome da li spajanje ljudi i tehnologije može utjecati na biološku evoluciju čovjeka, govorio je umjetnik i kiborg aktivist Neil Harbisson, poznat po tome što na glavi ima ugrađenu antenu koja mu omogućava da sluhom opaža kako vidljive tako i nevidljive spektre boja, uključujući i infracrvene i ultraljubičaste zrake. Osim što na taj način zaobilazi urođeni problem nesposobnosti da razlikuje boje, antena mu putem internet konekcije omogućava da prima slike, video zapise, muziku ili telefonske pozive.

Neil Harbisson, kiborg

Alex Kwiatkowski, (SAS) istaknuo je da umjetna inteligencija predstavlja “novu električnu energiju”, koja posjeduje ogromnu transformativnu moć da promijeni naš svijet na način koji je ranije bio nemoguć ili nezamisliv.

Imajući u vidu da kompanije često ne uspijevaju da pravovremeno i na najproduktivniji način analiziraju podatke, kao i činjenicu da je infrastruktura podataka i analitike često neefikasna i skupa, posjetiteljima je predstavljena SAS Open Analytics platforma koja na najbolji način omogućava analizu kompanijama i organizacijama u raznovrsnim poslovnim kontekstima. Dvije panel diskusije otvorile su teme kako iskoristiti podatke za analitiku, primjene umjetna inteligencije u kompanijama, kao i kakav izazov i koje koristi donosi GDPR.

U Demo zoni predstavljena su neka od najnovijih SAS rešenja. Na IoT Car race štandu je demonstrirano kako stil vožnje automobila utiče na premiju osiguranja, dok je na štandu Retail Virtual Reality gostima omogućeno da se u virtualnom svijetu upoznaju sa upotrebom napredne analitike, segmentacijom potrošača i prediktivnom analitikom zaliha.

Podijeli:

Vezane objave