17. travnja 2019. u zagrebačkom Kraš Auditoriumu održana je 5, regionalna ecommerce konferencija Ecommerce Day 2019, inače najveća takva regionalna konferencija. Na konferenciji je održava se i tradicionalna podjela nagrada za najbolje web trgovce u Hrvatskoj za 2019. godinu.

Na konferenciji je sudjelovalo više od 300 posjetitelja, što domaćih što stranih, a između njih našli su se web trgovci, e-commerce stručnjaci, brojne strane i domaće tvrtke.

Darko Dujić (Shopper’s Mind Hrvatska – smind.hr) otvorio je Ecommerce Day 2019. dok je Vladimir Stanković (Camper) istaknuo da živimo u vremenu digitalnog darvinizma u kojem se i tehnologija i potrošači puno brže prilagođavaju dinamici tržišta nego što to rade tvrtke.

Laszlo Szetnics iz Mastercarda govorio je o nadolazećoj regulativi i PSD2 provjeri Strong Cardholder Authentication. Otkrio je web trgovcima kako svojim kupcima osigurati pametna, jednostavna i sigurna online plaćanja, a Jaroslav Snajdr iz Boston Consulting Group govorio je o idućim koracima razvoja e-ecommerce tržišta prognozirajući da će: “Ubrzani rasti i razvoj e-ecommerce tržišta u CEE regiji do 2022. narasti za više od dvostruko.”

Tomáš Braverman (Heureka Group) pojasnio je i otkrio web trgovcima koja se tržišta u regiji isplati osvojiti istaknuvši kako “online sustav plaćanja mora biti jednostavan i besprijekoran kako bi se smanjila stopa napuštanja košarice. Brzina i fleksibilnost ključ su uspjeha”, smatra  Janko Medja (Leanpay), a Filip Ivanišević (Infobip) istakao je kako su milenijalci pokretači promjena.

Govornici na konferenciji bili su i Tomislav Lažeta (DPD), Bartlomiej Behnke(Intersport), Kaspars Drikis (RTB House), Ivan Kovačević (Bruketa&Žinić&Grey), Vice Božić (GoAds), Ivica Kruhek (Marker) i GDPR stručnjak Nandino Lončar.

Podijeli: