Ukupan broj korisnika pokretne komunikacijske mreže u 1. kvartalu 2022. godine

U prvom tromjesečju 2022., na tržištu elektroničkih komunikacijau Republici Hrvatskoj, nastavljen je rast ulaganja u nepokretnu mrežu. U odnosu na isto razdoblje prethodne godine, ukupna ulaganja veća su za 18,5 posto, a ulaganja u VHCN mreže (mreže vrlo velikog kapaciteta) 44,5 posto su viša.

Broj širokopojasnih priključaka putem nepokretne mreže u 1. kvartalu 2022. godine

U prvom tromjesečju nastavio je rasti i broj korisnika širokopojasnih priključaka visokih brzina većih od 100Mbit/s tako da oni krajem promatranog razdoblja čine 30,6 posto od ukupnog broja širokopojasnih priključaka ili 82 posto više nego prije godinu dana.

Gustoća korisnika širokopojasnih priključaka putem pokretne mreže u 1. kvartalu 2022. godine

Preseljenje na optiku

Migracija korisnika s bakrene mreže na VHCN mrežu utjecala je na smanjenje broja priključaka putem bakrene mreže, ali i na porast priključaka putem svjetlovodnih tehnologija za 33 posto. Nastavlja se i rast priključaka naplatne televizije od 0,3 posto. U odnosu na prvo tromjesečje 2021., kad je naplatnu televiziju imalo 59 posto kućanstava koje prate neki oblik naplatne televizije, u 2022. taj se broj povećao na 62,5, odnosno 3,5 posto.

-- tekst se nastavlja nakon oglasa --

 

Udio korisnika u pokretnoj komunikacijskoj mreži u 1. kvartalu 2022. godine

Ulaganja rasla 18,5%, prihodi 2,1%

Ukupni godišnji prihodi na tržištu povećani su za 2,1 posto. Prihodi od usluga širokopojasnog pristupa internetu veći su za 5,5 posto, najma mreže i vodova za 2,1 posto i naplatne televizije za 3,2 posto, a očekivano je smanjen prihod i broj korisnika na tržištu telefonskih usluga u nepokretnoj mreži, kao i prihod od javne govorne usluge u pokretnoj mreži, koja uključuje i SMS i MMS poruke.

Udio televizijskih priključaka prema tehnologijama u 1. kvartalu 2022. godine

Podijeli:

 

 

Vezane objave