Poslovni segment globalnog tržišta bežične lokalne mreže (Wireless Local Area Network WLAN) nastavio je snažan rast u drugom tromjesečju 2022. godine (Q2 2022.), povećavši se za 20,4% u odnosu na isto razdoblje prošle godine (Q2 2021) na 2,1 milijardu američkih dolara, navodi Globalni tromjesečni LAN Tracker International Data Corporation (IDC) .

Poslovni rast

Rast od 20,4% na godišnjoj razini temelji se na poslovnom WLAN tržištu koje raste 17,1% u odnosu na prethodnu godinu u prvom kvartalu 2022. godine (Q1 2022). U prvoj polovici 2022. godine (H1 2022) poslovno WLAN tržište poraslo je 18,4% u usporedbi s prvom polovicom 2021. godine (H1 2021). Rast u WLAN tržište za poduzeća i dalje je vođeno najnovijim Wi-Fi standardom, poznatim kao Wi-Fi 6 ili 802.11ax. Wi-Fi 6 pristupne točke (AP) činile su 76,5% prihoda u segmentu Ovisnih AP-ova i činile su 62,7% jediničnih isporuka unutar segmenta. Proizvodi Wi-Fi 5, također poznati kao 802.11ac, činili su preostali saldo prodaje ovisnog AP-a.

Potrošački pad

Potrošački segment tržišta WLAN-a smanjio se za 3,5% u 2. tromjesečju 2022. godine (Q2 2022) u odnosu na isto razdoblje prethodne godine (Q2 2021), a tromjesečne isporuke ostale su relativno nepromijenjene s rastom od 0,6% u usporedbi s Q1 2022. Usvajanje Wi-Fi-ja 6 nastavlja se u potrošačkom segmentu WLAN-a također na tržištu: u 2. tromjesečju 2022. godine Wi-Fi 6 činio je 33,5% tržišnih prihoda.

-- tekst se nastavlja nakon oglasa --

 

“Tržište WLAN-a za poduzeća nastavlja brzo rasti, naglašavajući važnost bežične tehnologije u mreži i ciljeve digitalne transformacije organizacija diljem svijeta”, rekao je  voditelj istraživanja, Enterprise Networks pri IDC-u Brandon Butler te dodao kako, “tržište WLAN-a za poduzeća nije imuno na izazove, pri čemu su prekidi opskrbnog lanca i nestašice komponenti najveći problemi. No velika potražnja za bežičnim osvježenjima na Wi-Fi 6 – i sve više na Wi-Fi 6E – potiče tržište i vodi do snažnih stopa rasta.”

Regionalna kretanja

Tržište WLAN-a za poduzeća imalo je različite rezultate diljem svijeta. U Sjedinjenim Američkim Državama tržište je poraslo 15,7% godišnje, dok je u Latinskoj Americi tržište poraslo 47,7% u odnosu na godinu ranije. U Kanadi je tržište palo 1,6%. U zapadnoj Europi tržište je poraslo 45,4%, dok je u srednjoj i istočnoj Europi tržište palo 20,6%. U središnjoj i istočnoj Europi, rusko tržište opalo je za 73,2% zbog agresije Rusije na Ukrajinu. Na Bliskom istoku i u Africi tržište je poraslo 23,2%. U regiji Azija/Pacifik, isključujući Japan i Kinu, tržište je poraslo 26,5%, dok je u Kini tržište poraslo 8,7% u odnosu na prethodnu godinu. U Japanu je tržište poraslo 6,2%.

Tržišni udjeli proizvođača

Prihodi tvrtke Cisco od WLAN-a za poduzeća porasli su u 2. tromjesečju 2022. godine 19,3% na godišnjoj razini na 792,0 milijuna američkih dolara, čime je Cisco u Q2 2022 imao tržišni udio od 37,7%, u Q1 2022 njegov tržišni udio bio je 41,5%.

Prihodi HPE-Aruba porasli su u 2. tromjesečju 2022. godine 48,6% u odnosu na Q2 2021 što čini tržišni udio od 14,9%, u Q1 2022 tržišni mu je udio bio 16,5%.

Ubiquiti poslovni prihodi od WLAN-a povećali su se u 2. tromjesečju 2022. godine za 10,5% na godišnjoj razini, što je u Q2 2022 7,9% tržišnog udjela, u Q1 2022 tržišni udio bio mu je 7,1%.

Huawei poslovni prihodi od WLAN-a porasli su u 2. tromjesečju 2022. godine 20,0% na godišnjoj razini, što je tržišni udio u Q2 2022  od 8,5%, u Q1 2022 tržišni udio Huaweia iznosio je 4,6%.

Prihodi H3C -a porasli su u 2. tromjesečju 2022. godini 16,4% na godišnjoj razini, što je tržišni udio u Q2 2022 od 4.6%, u Q1 2022 tržišni udio bio je 4,3%.

Podijeli:

 

 

Vezane objave