U ponedjeljak 5. ožujka započelo je treće izdanje Startup Europe Weeka (europskog tjedna startup poduzeća) koji se sastoji od stotina događanja diljem Europe i izvan nje. Startup Europe Week organizira se u više od pedeset zemalja, a izvan Europe događanja se održavaju u Africi, na Bliskom istoku i u Latinskoj Americi. Cilj te inicijative jest informirati poduzetnike o potpori i resursima dostupnima na gradskoj i regionalnoj razini.

„Da bismo potpomogli rast startup poduzeća, uvijek su potrebna ulaganja u digitalna poduzeća i pristup kapitalu. No, startup poduzećima potrebne su i politike kojima se podržava njihov razvoj. Ako im omogućimo povezivanje i umrežavanje, bolje ćemo iskoristiti njihove potencijale te im ponuditi težinu potrebnu za tržišno natjecanje s drugim ekosustavima diljem svijeta“, rekao je potpredsjednik Europske komisije zadužen za jedinstveno digitalno tržište Andrus Ansip.

„Ovim pokretom na lokalnoj razini pomažemo svima koji su zainteresirani za poduzetništvo da naprave prve korake u ostvarenju projekata o kojima sanjaju. Inicijativom se podupiru kreativnost i poduzetnički duh u cilju održavanja uspješnosti europskih startup poduzeća“, rekla je povjerenica za digitalno gospodarstvo i društvo Mariya Gabriel.

Uz pomoć više od 280 suorganizatora u više od četrdeset zemalja Startup Europe Week obuhvatio je 2017. više od 100.000 poduzetnika diljem Europe.

Podijeli: