Turisti i gosti koji dolaze zbog poslovnih razloga očekuju od destinacije i smještaja iskustvo i usluge kao kod kuće ili u uredu. Osim pristupa Internetu koji se ogleda u kvalitetnom Wi-Fiju te GSM indoor pokrivanju, za konkurentnost u današnjem turizmu potrebno je uložiti dodatni trud u digitalizaciju objekata, što će gostima boravak učiniti jednostavnijim i ugodnijim

Nedavno je u svojoj analizi ugledna međunarodna agencija za testiranje online usluga u svijetu Ookla potvrdila kako turisti u Hrvatskoj, u usporedbi s ostalim popularnim turističkim odredištima u Europi, imaju jedne od najkvalitetnijih usluga mobilnog Interneta. No, kvalitetan pristup Internetu samo je jedna od pogodnosti koje očekuju suvremeni turisti.

-- tekst se nastavlja nakon oglasa --

 

Naime, kako dolaze najčešće iz digitalno zrelijih zemalja, njihova su očekivanja da na godišnjem odmoru imaju sve digitalne usluge na koje su naviknuti, a to znači, da se na odmoru ne žele zamarati čekanjima u redovima, gubljenjem vremena na prijavu na recepciji, traženju parkinga…

Izbor usluge

Davateljima turističkih usluga bitno je izabrati pružatelja digitalnih rješenja s kvalitetnom optičkom infrastrukturom, koji ima pouzdana licencirana rješenja, stalnu kontrolu infrastrukture i usluga, nadzor kibernetičke sigurnosti, te uvijek dostupnu servisnu uslugu ako nešto pođe po zlu.

A1 Hrvatska svojim poslovnim smart i ICT rješenjima omogućuje digitalno upravljanje svim aktivnostima hotelskog poslovanja. Poslovni program za hotele (PMS) osigurava jednostavno upravljanje hotelskom imovinom i poslovnim procesima u svim odjelima (prodaja, marketing, recepcijsko i mjenjačko poslovanje, praćenje nabave, skladištenje, prodaja hrane i pića u restoranima i barovima).

Mobilna aplikacija za goste A1 Hrvatska je interaktivno, komunikacijsko rješenje koje nudi pregršt mogućnosti, kao što su digitalni ključ, remote control, nadzor potrošnje, kao i komunikaciju s recepcijom

Poslovni program za hotele

Poslovni programi za hotele, hostele, kampove, resorte, povezuje zajedničke službe poput knjigovodstva, kadrovske evidencije i obračuna plaća. PMS sustavi omogućuju pružateljima turističkih usluga modernizaciju svakodnevnih operacija i jačanje ukupne učinkovitosti. Također, sve više primjenjuju tehnologije poput analitike podataka, umjetne inteligencije, proširene i virtualne stvarnosti i blockchaina. Za sve to potrebna je pouzdana oprema, a pri izboru informatičke opreme potrebno se osloniti na pouzdana dobavljača koji nudi analizu stanja i prijedlog prilagođenih digitalnih rješenja, najam kvalitetne opreme, njezino održavanje, te jamstvo za rješenje.

Kontrola pristupa i evidencija radnog vremena, rješenje u cloudu ili on-premiseu, temelji se na ažuriranju strukturiranih pristupnih profila s unaprijed definiranim pristupnim točkama i pravima pristupa, te omogućuje integraciju s videonadzorom. Kontinuirani/ubrzani razvoj IP kamera omogućuje videonadzor uz sve veću razlučivost, bržu i bolju obradu videozapisa, onboard analitiku i druge funkcionalnosti, omogućujući najtraženiji sustav tehničke zaštite, a sve što se događa, može se pratiti preko mobilne aplikacije.

Digitalizacijom poslovanja može se riješiti i, primjerice, usklađivanje sa zakonskim propisima zaštite okoliša, što je od posebne važnosti u turističkim mjestima, odnosno mjestima masovnog turizma. Sustav cjelovitog gospodarenja otpadom također može biti pametan, temeljen na IoT tehnologijama, pa time učinkovitiji i dugoročno održiviji.

Davateljima turističkih usluga bitno je izabrati pružatelja digitalnih rješenja s kvalitetnom optičkom infrastrukturom, koji ima stalnu kontrolu infrastrukture i usluga, nadzor kibernetičke sigurnosti, te uvijek dostupnu servisnu uslugu

Mobilna interakcija s gostom

Rješenje A1 Hrvatska omogućuje self check-in, odnosno beskontaktnu prijavu i odjavu gostiju kojima hoteli mogu automatizirati prijave i odjave u bilo koje vrijeme, pri čemu se koriste mogućnosti pametne hotelske brave, odnosno otključavanje sobe aplikacijom s pametnog mobitela.

Sustavom pametne sobe, gosti iz udobnosti svoje sobe mogu upravljati svime što žele (svjetlo, temperatura, rezervacija večere, masaže, kontrola IPTV-a, SPA itd.). Mobilna aplikacija za goste je interaktivno, komunikacijsko rješenje koje nudi pregršt mogućnosti, kao što su digitalni ključ, remote control, nadzor potrošnje, kao i komunikaciju s recepcijom.

Podijeli:

 

 

Vezane objave