Metro i američki maloprodajni lanac Target udružili su se i zajedno pokrenuli Metro Target Retail Accelerator certified by Techstars, u sklopu kojega pozivaju startupove koji nude inovativna digitalna rješenja za maloprodaju da se do 24. veljače 2019. godine prijave u program putem web stranice www.metro-target-accelerator.com.

U program Metro Target Retail Accelerator prijaviti se mogu startupovi iz cijeloga svijeta koji se bave razvijanjem aplikacija za poslovne potrebe sektora maloprodaje, dok će deset najboljih dobiti priliku nastaviti razvijati svoje projekte na tromjesečnom programu u Berlinu i Minneapolisu. Tijekom tog dijela programa, koji počinje u svibnju 2019. godine, finalisti će surađivati s više od 100 stručnih međunarodnih mentora, a budući pokretači inovacija u maloprodaji primit će investicijsku ponudu u iznosu do 120.000 eura te podršku Metroa i Targeta u području vođenja projekata, umrežavanja i ekspertize u industriji.  U kolovozu,  startupovi će na Demo danu u Minneapolisu prezentirati svoje projekte pred profesionalnim investitorima.

Metro i Techstars pokrenuli su 2015. godine Metro Accelerator u sklopu kojeg međunarodnim startup timovima pomažu u razvoju digitalnih rješenja. Metro Accelerator sastoji se od dva programa: Metro Accelerator for Hospitality, koji je usmjeren na rješenja za hotele, restorane i cateringe te Metro Accelerator for Retail, koji se fokusira na maloprodajnu industriju.

Metro Accelerator for Retail pokrenut je zbog toga što su, uz ugostitelje, nezavisni trgovci druga skupina ključnih kupaca Metroa. Sudjelovanjem u programu dobivaju jedinstvenu priliku povezivanja s globalnom mrežom stručnjaka, investitora i klijenata uz čiju pomoć mogu dodatno razviti i optimizirati svoje poslovne modele, testirati svoja rješenja i pronaći način da ojačaju cjelokupni maloprodajni ekosustav.

Podijeli: