Prošle 2020. godine oko 65% svih odraslih osoba (u dobi od 16 do 74 godine) u EU je kupilo/naručilo robu ili usluge na Internetu tijekom 12 mjeseci prije istraživanja, objavio je Eurostat. Mlađi ljudi u dobi od 25-34 godine imali su 2,5 puta veću vjerojatnost da su koristili Internet za kupovinu (83%) nego ljudi u dobi od 65-74 godine (33%).  Kupovina putem Interneta postala je češća u EU jer se korištenje Interneta širi na sve dobne skupine. Potrošači cijene dostupnost širokom rasponu proizvoda u bilo koje vrijeme i bilo gdje, uz dodatnu pogodnost posebnih cijena. Događaji poput crnog petka, kao i cyber ​​ponedjeljka, neke su od prilika u kojima online kupnja ima prednost u kalendaru.

Regija glavnog grada Danske Hovedstaden zabilježila je najveću sklonost korištenju e-trgovine (91%) od svih regija EU-a, a slijede je danska regija Midtjylland i nizozemska regija Utrecht, obje po 90%.  Nasuprot tome, četiri regije u Bugarskoj imale su najmanji udio kupnje preko Intenera u 2020. godini: Severen tsentralen (25%), Yuzhen tsentralen i Yugoiztochen (obje 26%) i Severozapaden (27%).

U anketi 2020. godine, 19% svih odraslih reklo je da nikada nisu kupili putem Interneta. Bilo je 11 razine NUTS 1 regije u EU za koji je najčešći odgovor je bio da se nikada nisu napravili online kupnju: svaka regija Bugarske i Rumunjske, u Sud i Isole (Italija), kao i na Kentriki Ellada (Grčka), Cipar i Região Autónoma da Madeira (Portugal).
Potrošači također koriste internet za bankarske aktivnosti. 2020. godine 58% odrasle populacije EU koristilo je internetsko bankarstvo tijekom tri mjeseca prije istraživanja.

-- tekst se nastavlja nakon oglasa --

 

Regija glavnog grada Danske Hovedstaden imala je najveći udio internetskog bankarstva od 96%, hrvatske regije su u predzadnjoj skupini regija s najnižim postotkom online kupaca

Podijeli:

 

 

Vezane objave