Održali smo MSD31, tema je bila Business resilience …nova snaga poslovanja, a partner TIS Grupa.

Vrijeme je stjecanja otpornosti sa svrhom očuvanja poslovanja i prilagodbe novim uvjetima za postizanje konkurentnosti. Kako bi ostvarili daljnji rast u vremenima novih tržišnih izazova – potrebna je nova snaga poslovanja. Nije moguće očekivati novi rast tvrtke, veće zadovoljstvo korisnika, napredak zaposlenika i ostvarivanje rezultata ako se ne mijenja način na koji se posao priprema, obavlja i koji alati se pri tim procesima koriste. Kako bi fleksibilno, agilno i automatizirano poslovali – birajte učinkovite alate koji služe kao podrška zahtjevnim poslovnim procesima.

Mreža Smart Day održan je pod punim pridržavanjem pandemijskih mjera, a većina sudionika pratila je događaj preko online streaminga. Upravo je poslovanje pod pandemijskim ograničenjima bila tema uvodnog predavanja u kojemu je Marina Meštrović predstavila učinkovita rješenja TIS grupe za otpornost poslovanja u vrijeme mjera za sprječavanja širenja zaraze. Ključno je oslanjanje na digitalna rješenja i alate, odnosno uvođenje ePoslovanja u tvrtke kao nužnosti za očuvanje poslovanja i prilagodbe novim uvjetima za održavanje konkurentnosti.

Meštrović je ukazala na učinkovite alate za poslovne procese u novim okolnostima kroz rješenja eArhiva (DMS + BMP), eSIG (ePotpis) i LiveID (video identifikacija). Naglasila je kako su ta rješenja u skladu s EIDAS regulativom koja ima svrhu osiguravanje osnova za pravno sigurnu elektroničku suradnju.

Nakon uvodnog predavanja održana je panel rasprava koju je moderirao glavni urednik Mreže Oleg Maštruko a u kojoj su sudjelovali Dženan Lojo, direktor TIS OIS; Iva Vujić Benjak, direktorica, TIS Grupa (preko videolinka); Ognjen Bagatin, Poliklinika BagatinMBA, Poliklinika Bagatin – CEO, ravnatelj; te Luka Posedi, UNIQA osiguranje Hrvatska, Direktor službe za digitalizaciju I nove tehnologije

Iva Vujić Benjak ukazala je na važnost primjene europske uredbe eIDAS u TIS grupi kojom je omogućena pouzdana identifikacija pravnih i fizičkih osoba za daljnje procese ePoslovanja. Ukazala je i na različite razine provjerljivosti ePotpisa (jednostavni, napredni i kvalificirani) kojima se zadovoljavaju određene važnosti dokumenata.

Luka Posedi je objasnio kako je Uniqa osiguranje svojih 600 zaposlenika organizirala na online rad kako oko 450.000 njihovih klijenata ne bi trpjelo posljedice ograničenog fizičkog komuniciranja te imali zadovoljavajuće usluge na kakve su bili naviknuti ranije. Dženan Lojo naglasio je važnost digitalizacije poslovanja koje je pandemija snažno ubrzala.

Ognjen Bagatin istakao je kako je kod prilagođavanja poslovanja u pandemiji vrlo korisna bila ranija pripremljenost na digitalizaciju, odnosno prihvaćanje novih modela poslovanja.

Na kraju panel rasprave svi sudionici su se složili da ubrzano usvajanje digitalnih procesa prouzročenih pandemijom znači i njihovo konačno usvajanje, odnosno da nema povratka na ranije metode i kada prođu ograničenja fizičke komunikacije.

 

Podijeli:

 

Vezane objave