Jesensko izdanje Megatrendove tradicionalne konferencije Power of Data održano je u utorak 27. rujna u zagrebačkom Matisu. Glavnu temu primjena umjetne inteligencije u poslovanju i inovativna poslovna rješenja i sadržaj konferencije najavila je direktorica, Megatrend poslovna rješenja d.o.o. Ivana Bošković.

-- tekst se nastavlja nakon oglasa --

 

Projekt Managerica iz APIS IT-a Ana Duvnjak predstavila je Virtualni AI porezni savjetnik, virtualnog asistenta na kojemu zajedno rade stručnjaci iz tvrtki APIS IT i Megatrend poslovna rješenja.

 

Megatrendova poslovna savjetnica Branka Anadolac predstavila je zajedničko aplikaciju Megatrend poslovna rješenja i tvrtke Sono IT StoreMarket. Aplikacija omogućuje digitaliziranje procesa operativnog poslovanja maloprodajne industrija koje može povećati zadovoljstvo kupaca i njihovu lojalnost. Aplikaciju svakodnevnim zadacima i anketama popunjavaju zaposlenici u trgovini, mjeri produktivnosti poslovnice i pametnim izvještajima menadžmentu omogućuje nova rješenja u poslovanju. Aplikacija omogućuje digitalizacija operativnog poslovanja u maloprodaji, bolje upravljanjem zaposlenicima prodaji te pravovremenu razmjenu informacija u maloprodajnom lancu, omogućuje mjerenje produktivnosti poslovnice… O samom funkcioniranju aplikacije govorio je Senior Project Manager Sono IT-a Radovan Ratko Đurđević.

Povijesni pregled razvoja baza podataka, kada su nastale, kako su se koristile, koje su bile značajne točke razvoja objasnio je na zanimljiv način CTO Megatrend poslovnih rješenja Renata Telen. Objasnio je kako sada funkcioniraju baze podataka, pregled njihovog korištenja i glavne promjene koje se očekuje u bliskoj i malo daljoj budućnosti.

Na kraju konferencije IBM-ov stručnjak Marko Štrkalj predstavio je najnovije novitete IBM-a u automatizaciji u poslovanja uz korištenje drugih tehnologija kao što umjetna inteligencija.

„Automatizacija je u povijesti omogućila serijsku proizvodnju, pokretne trake, modernu logistiku… Tvrtke koje su usvojile takvu automatizaciju napravile su kvantni iskorak, time osvojile nova tržišta i omogućila rast.  Automatizacija čini razliku između konkurenata na tržištu“, rekao je Štrkalj.

Podijeli:

 

 

Vezane objave