Fotoprepoznavanje predmeta kao jedinstvena primjena umjetne inteligencije (Artificial Intelligence AI) na globalnom tržištu oglasnika privukla je studente uglednih sveučilišta iz cijelog svijeta u tvrtku Njuškalo. Dio je to praktične nastave u Algebrinoj Međunarodnoj zimskoj školi koja se održava u Zagrebu. U sklopu programa, Algebra vodi polaznike u takozvani job shadowing u hrvatske tvrtke, a oni su ovaj put željeli doći u Njuškalo zahvaljujući njihovim inicijativama s AI-om, strojnim učenjem (Machine Learning) i drugim inovativnim tehnologijama. Studenti su u Njuškalu razgovarali s domaćim stručnjacima o primjeni AI-a na konkretnom rješenju koje korisnicima donosi znatno bržu i jednostavniju predaju oglasa. Priliku da poboljšaju svoje profesionalne kompetencije u Njuškalu je iskoristilo 25 studenata iz Australije, Francuske, Brazila, Indije i SAD-a te su iz prve ruke saznali razvojne faze funkcionalnosti fotoprepoznavanja i detalje o njezinoj uspješnosti, nakon što je zaživjela početkom 2018. godine.

Fotoprepoznavanje je dio Njuškalove aplikacije za predaju oglasa na mobilnim uređajima, a razvili su je Njuškalov odjel Product developmenta, članovi Styria Data Science tima te tvrtki Trikoder i Undabot. Tako su i Algebrini studenti razgovarali s menadžericom Product developmenta iz Njuškala Anamarijom Vujaklijom i rukovoditeljem Styria Data Science tima Markom Velićem. Pojasnili su im kako je to jedinstveno rješenje temeljeno na strojnom učenju kroz više milijuna oglasa na Njuškalu, a korisnicima omogućava brzo i točno pozicioniranje predmeta u pripadajuću kategoriju, na osnovu fotografiranja kroz Njuškalo aplikaciju. Naime, na Njuškalovoj platformi ima više od 1.400 kategorija oglasa i pojedini korisnici ne znaju odabrati ispravnu kategoriju kako bi najučinkovitije oglasili svoj predmet.

Podijeli:

Vezane objave