Edukacija iz koje su u posljednje dvije godine proizašle neke od najuspješnijih hrvatskih crowdfunding kampanja, poput Buba bara, Okusa doma, Ku-kuc! i STEMI, ponovno je otvorena za prijave. Agencija Brodoto, glavni organizator edukativnog programa o crowdfunding kampanjama Crowdfunding akademija 2017, poziva sve timove s inovativnim idejama da se do 21. svibnja prijave na edukaciju na www.crowdfundingacademy.eu.

“U već prokušan recept koji uključuje teoretski i praktičan rad o svim fazama pripreme i provedbe crowdfunding kampanje te mentorsku podršku stručnjaka u području crowdfundinga, komunikacija i poduzetništva, ove smo godine dodali novitet u obliku javne prezentacije svih timova nakon završetka edukacije. Time želimo dati dodatan podstrek stvaranju inicijalnih grupa podrške za realizaciju uspješnih crowdfunding kampanja.” objasnila je Kristina Lauš, organizatorica Crowdfunding akademije

Za sudjelovanje u edukaciji bit će izabrano 15 timova, a glavni kriteriji selekcije bit će inovativnost ideje i kapacitet tima za provedbu crowdfunding kampanje. Prednost pri prijavi imat će društveno angažirane ideje, naročito one koje rješavaju probleme klimatskih promjena i pomažu izbjeglicama. Sudionici će kroz edukaciju naučiti kako angažirati lokalnu i međunarodnu zajednicu da financijski podrže njihove ideje putem crowdfunding platformi, a osim stručne podrške svi sudionici imat će priliku saznati iskustva iz prve ruke od dosadašnjih polaznika Crowdfunding akademije koji su realizirali uspješne kampanje.

Crowdfunding industrija u svijetu bilježi kontinuirani rast — samo prošle godine crowdfundingom je prikupljeno više od 34 milijarde američkih dolara, a do 2025. godine Svjetska banka predviđa rast do 93 milijardi američkih dolara. U Hrvatskoj je crowdfundingom do sada prikupljeno 13 milijuna kuna, a pravi potencijal domaće industrije tek se treba osloboditi. Upravo to je glavna zadaća Crowdfunding Academy.

Podijeli:

 

Vezane objave