Stručnjaci na University of Technology of Compiègne u zadnjim podešavanjima Renaultovih vozila za autonomnu vožnju

27. studenoga na Sveučilištu za tehnologiju u Compiègneu, demonstrirati će se vožnja prvog autonomnog vozila s omogućenom navigacijskim sustavom Galileo, tehnološkim rješenjem i izvedbom napravljenom u EU.

Sudionici u cjelodnevnom predstavljanju prvog autonomnog vozila s europskim satelitskim navigacijskim sustavom imat će jedinstvenu priliku vožnje u autonomnom vozilu opremljenom motorom ESCAPE GNSS (EGE) koji omogućuje Galileo. EGE je inovativni motor za pozicioniranje koji koristi Galileo signale i usluge kako bi pružio središnju komponentu pozicioniranja u autonomnim vozilima. Dizajniran je i prototipiran projektom ESCAPE, financiranim iz programa Temeljni elementi Europske agencije za GNSS (GSA).

Automobili opremljeni ovim motorom bit će predstavljeni u dvije demonstracije na događaju. U prvom demo prikazu bit će uključena dva električna automobila Renault Zoe (autonomno) vođena istovremeno. Tijekom demonstracije, sudionici i novinari imat će jedinstvenu priliku ukrcati se na vozila i voziti se na stazi University of Technology of Compiègne (UTC) bez vozača.

U drugom demo prikazu treće vozilo vozit će se javnim putem u Compiègneu kako bi demonstriralo svoje performanse u prigradskom okruženju. U tom automobilu neće biti putnika, ali će sudionici moći pogledati video zapis uživo s testiranja putem 4G s procijenjenim položajem dobivenim korištenjem EGE-a opremljenog RTK tehnikom visoke preciznosti.

Fiammetta Diani, voditeljica GSA-ovog odjela za razvoj tržišta

„EGE hardver razvijen je na temelju najsuvremenijih praksi dizajna automobilskih elektroničkih upravljačkih jedinica i temelji se na prvom automobilskom razredu GNSS i Galileo prijemniku. Kao rezultat toga, sva njegova sučelja i konfiguracije razvijene su tako da su u potpunosti usklađene s najpoznatijim trendovima u tom sektoru“, rekla je šefica GSA-ovog odjela za razvoj tržišta Fiammetta Diani.

Demo prezentacije sadržavati će i predstavljanje niza mogućnosti ESCAPE projekta, uključujući slučajeve korištenja za autonomnu vožnju, visoku točnost i integritet, standarde lokalizacije i HD karte za lokalizaciju. Bit će održana i prezentacija TESEO APP prijamnika tvrtke STMicroelectronics, koji kombinira praćenje više frekvencija i više konstelacija te omogućuje autonomnim sustavima vožnje kombiniranje preciznog pozicioniranja s podacima senzora radi poboljšanja performansi, sigurnosti i pouzdanosti.

Nakon prezentacija, uslijedit će radionica o cjelovitosti lokalizacije za autonomnu vožnju, s raspravama o relativnoj i apsolutnoj lokalizaciji i procjeni integriteta za aplikacije na kopnu.

ESCAPE prototip

Dizajn prototipa EGE uključuje nekoliko glavnih komponenti, uključujući novi višefrekventni multi-konstelacijski GNSS prijemnik automobila. Glavna odlika ESCAPE prijemnika je njegova sposobnost da precizno i ​​istodobno obrađuje signale iz dva različita GNSS opsega i iz različitih satelitskih zviježđa. Iako je ta mogućnost uobičajena kod vrhunskih profesionalnih prijemnika, ona je vrhunska u automobilskoj Tier-2 panorami.

Prijemnik je ujedno i svojevrsni uređaj u svom segmentu koji podržava novu uslugu Galileove navigacijske poruke (NMA), dodatnu uslugu protu-skrivanja koja će Galileo ponuditi na otvorenom signalu E1. Konačno, novi GNSS prijemnik dolazi s nekoliko poboljšanih obrada signala: bolja osjetljivost prijemnika i mogućnost praćenja, ublažavanje više puta, više kanala frekvencije (IF) i fleksibilnost u usmjeravanju IF uzoraka, otkrivanje i ublažavanje ometanja i optimizacija GNSS podataka teći.

Rezultat je ESCAPE GNSS senzor koji kombinira vrhunsku GNSS tehnologiju koja je tradicionalno rezervirana za profesionalne aplikacije, inovativnu dvopojasnu Galileo obradu, kao i sve hardverske i softverske aspekte sigurnosti koji su potrebni za certificiranje komponente za automobilsko tržište.

Pokusna vožnja na ulicama sveučilišta u Francuskoj

Podijeli:

Vezane objave