Održali smo Mreža Smart Day 39, tema je bila Pretvorite podatke u magiju: Novi pristup korisnicima, a partner tvrtka Agilcon.

„Kako tehnologija napreduje, interakcija korisnika i tvrtki generira goleme količine podataka, a tehnološka infrastruktura omogućuje prihvat i pohranu raznih podataka o korisnicima, njihovim transakcijama, interakcijama s tvrtkom i još mnogo toga. Mnoge domaće i svjetske tvrtke koriste tako prikupljene podatke u svrhu pružanja vrhunskog korisničkog iskustva što kod korisnika stvara velika očekivanja u svakoj budućoj interakciji s bilo kojom tvrtkom“, rekao je otvarajući 39. Mreža Smart Day izvršni producent MSD i glavni urednik Mreže Oleg Maštruko te dodao kako je mnogima „to očekivanje jedan od najvećih izazova u poslovanju“.

-- tekst se nastavlja nakon oglasa --

 

Agilcon je Platinum Salesforce Consulting Partner specijaliziran za implementaciju modula za prodaju, podršku i marketing za tvrtke koje se bave B2B i B2C uslugama te Salesforce Appexchange Partner. Tema Mreža Smart Daya bila je kako pristupiti ključnim podacima o korisnicima u kritičnom trenutku i koristiti podatke za smisleno, brzo i učinkovito rješavanje korisničkih zahtjeva ili u svrhu pružanja kvalitetne podrške, promociju pravog proizvoda ili usluge, i slično.

Uvodno predavanje održao je voditelj ključnih kupaca Salesforcea u Adriatic regiji Ivan Maričević koji je uz predstavljanje informacija o Salesforceu predstavio i novu platformu tvrtke Salesforce Genie. Istakao je kako je njena prednost real-time komunikacija s kupcem zahvaljujući prikupljanju podataka o kupcima iz više izvora i njihovoj brzoj obradi te automatizaciji predikcija. Maričević je naglasio kako je Genie prilagodljiv za sve industrije jer omogućuje novi način pohrane podataka, njihovu unifikaciju bez obzira na izvor te real-time stvaranja predikcija, odnosno komunikaciju s kupcem bez čega nema uspješnog suvremenog poslovanja.

Nakon uvodne prezentacije održana je panel rasprava koju je moderirao glavni urednik Mreže Oleg Maštruko. U panel raspravi su sudjelovali Adnan Uzunalić, COO Agilcona, Marin Labudović, rukovoditelj odjela za upravljanje korisnicima A1 Hrvatska, Ivan Maričević, voditelj ključnih kupaca Salesforcea u Adriatic regiji i Marko Rakar, IT konzultant.

Marin Labudović naglasio je, uz ostalo, kako se odjeli za odnose s kupcima svih tvrtki suočavaju s različitim ograničenjima u prikupljanju podataka o kupcima te u njihovoj obradi i korištenju. Naglasio je kako je u sadašnjem poslovanju nužna personalizacija usluge jer bez nje nema zadovoljnog kupca. Adnan Uzunalić istakao je kako uz pomoć Salesforcea, odnosno njihove nove platforme Genie, iskomunicirati podatke iz različitih izvora te iz transakcijskih i real-time podataka stvoriti predikcije za zadovoljavajuće korisničko iskustvo.

Marko Rakar je upozorio na regulatorne probleme prikupljanja podataka u Europskoj uniji zbog GDPR-a, odnosno na regulatorne razlike u svijetu u prikupljanju korisničkih podataka. Ivan Maričević je uz ostalo istaknuo kako je za Salesforce povjerenje kupaca prioritet te se kod prikupljanja podataka nastoje oslanjati na tzv. zero-party cookies, to jest podatke koje korisnici dobrovoljno daju.

Podijeli:

 

 

Vezane objave