microsoft-partner-day-erwin-hartenberg

Na tradicionalnom okupljanju tvrtki partnera, održanom u hotelu Sheraton u Zagrebu, Microsoft je pred više od 150 sudionika iz hrvatskih tvrtki predstavio rezultate zajedničkog rada s partnerima u protekloj fiskalnoj godini. 

Microsoft u Hrvatskoj već dugo surađuje s više od tisuću tvrtki i organizacija, a više od 280 tih tvrtki razvilo je vlastita cloud rješenja na platformama te tehnološke korporacije. To predstavlja  rast  od 55 posto iz godine u godinu – mjereno u broju onih koji se uključuju u računalstvo u oblaku, a mjereno u rastu prihoda oni su ove godine dva i pol puta (250 posto) veći u te protekle dvije godine. Riječ je o fiskalnim godinama, koje u Microsoftu završavaju krajem lipnja svake godine. Hrvatski partneri Microsofta prvi su u regiji u prodaji rješenja Office 365 – Officea u cloudu.

Digitalna transformacija i inovacija
„Microsoft je tvrtka koja je prva prepoznala trend računalstva u oblaku i druge tehnološke mega-trendove današnjice, kao što su mobilnost i društvene mreže. Jako rano smo s time počeli eksperimentirati i u tome inovirati. Odnosi s partnerskom zajednicom u samoj su srži našeg poslovanja pa je moja poruka njima da će oni koji ne eksperimentiraju i ne inoviraju, brzo ostati bez posla“, izjavio je Ivan Vidaković, direktor tvrtke Microsoft zadužen za Hrvatsku i Bosnu i Hercegovinu. U informatici je važno biti spreman za transformaciju – danas je u žiži digitalna transformacija. „Digitalna transformacija je prilika za internu preobrazbu tvrtke, kako bi osigurala nove prihode, optimizirala troškove i osigurala bolje iskustvo svojim korisnicima. Hrvatski telekom jedna je od takvih tvrtki. Infrastruktura nam je i dalje temelj poslovanja, na kojoj gradimo digitalnu transformaciju svojih korisnika. Hrvatski telekom je u sklopu grupacije Deutsche Telekoma predvodnik po postotku prihoda koji dolaze od digitalnih usluga“ izjavio je Saša Kramar, član uprave HT-a, na glavnom okruglom stolu Microsoftove konferencije za partnere.

Fokus na enterprise biznis
Cloud, računalstvo u oblaku, jedan je od glavnih pokretača te digitalne transformacije. Zapravo, najviše inovacija danas se događa upravo u cloudu jer tu nije riječ o tehnologiji u kojoj se radi inkrementalno, već je riječ o promijeni cijele perspektive poslovanja. To dobro pokazuje primjer jedne od novijih cloud tehnologija razvijenih u Hrvatskoj, platforme Emily, tvrtke Span (riječ je o tehnologiji prepoznavanja raspoloženja korisnika analizom izraza lica). „U posljednjih nekoliko godina Microsoft se u svom odnosu prema partnerima vratio onim, da tako kažem, starim dobrim vremena kada su bili osjetljiviji na naše potrebe. To vrijedi kako za lokalni ured tako i za globalnu korporaciju. Ono što je meni posebno dobro je to što Microsoft danas bolje razumije enterprise biznis, posebno nas partnera kojima je to glavni dio svakodnevnog poslovanja. Štoviše, lokalni ured Microsofta se, u okviru svojih mogućnosti, doista trudi pomoći nam i u izvoznim poslovima“, izjavio je Nikola Dujmović, direktor tvrtke Span.  Microsoft Hrvatska ima 1021 tvrtku-partnera u Hrvatskoj, od toga je sedam Cloud Service Provider (CSP) partnera, što je najviše u regionalnom klasteru – Multicountry Europe – MCE (15 zemalja). Isto tako, Hrvatska je, zahvaljujući svojim partnerima (prije svega HT-u), prva zemlja u MCE regiji po broju prodanih Office 365 pretplata.

Četvrta industrijska revolucija
Na konferenciji je, uz digitalnu transformaciju, poseban naglasak stavljen na četvrtu industrijsku revoluciju. Predavanje o tome održao je glavni gostujući govornik konferencije, Erwin Hartenberg, direktor za razvoj odnosa s korisnicima i partnerima za regiju Microsoft Centralna i Istočna Europa. „Usluge će sve više biti kognitivne,“ rekao je Hartenberg, „poput Skypea, koji prevodi ono što korisnici govore u gotovo stvarnom vremenu te će se oslanjati na napredak tehnologija poput prepoznavanja lica i strojnog učenja.“ U drugom dijelu konferencije održan je niz panela i radionica.  Jedna od važnih tema bila je i sigurnost te okrugli stol s predstavnicima najuspješnijih tvrtki partnera koji su podijelili svoja iskustva i ključeve za uspjeh u cloudu. Održane su i specijalizirane radionice na kojima su partnerima predstavljeni najnoviji Microsoftovi proizvodi za stvaranje dodane vrijednosti te modeli njihove prodaje i marketinga.

microsoft-partner-day-okrugli-stol

Podijeli:

Vezane objave