Na Megatrendovom Power of Data Spring 2022, održanom 20. svibnja u Zagrebu, predstavljeni su, među ostalim, rješenje tvrtke Hospitality Insight te IBM Cloud Pak for Data. Vlasnica i predsjednica Uprave Megatrend poslovnih rješenja Anđelka Strajher na početku je ukazala na „turbulentnu prošlu godinu“ u kojoj je tvrtka podijeljena na dva dijela, odnosno izdvojen tehnički odjel u tvrtku Data target koji je prodan Compingu. Dio tvrtke koji je nastavio poslovanje usmjeren je na core business Megatrenda odnosno na najnovija tehnološka rješenja kao što su primjena umjetne inteligencije.

Megatrend je, među ostalim, nastavio razvoj svoje softverske platforme IRI te konferencijskog chatbota a radili su uz pomoć umjetne inteligencije i izbor fotografija Olega Maštruka s njegovih putovanja po svijetu za izložbu koje će ostaviti najdublji emocionalni utisak na posjetitelje.

-- tekst se nastavlja nakon oglasa --

 

Poslovni suradnik Megatrenda Berislav Sokač predstavio je u svojem predavanju Hospitality Insights – Kako gostima omogućiti 5 star experience! Megatrendovu aplikaciju za turističke destinacije koja obrađuje sve podatke nužne za menadžment na primjer kampa ili hotela za što bolju uslugu gostima, analizu zadovoljstva gostiju i otklanjanje nedostataka čak i prije njihovog nastanka.

 

Voditelj odjela za podatkovnu znanost Megatrenda Domagoj Marić predavanju Umjetnom inteligencijom i računalnom obradom prirodnog jezika do sigurnijeg Interneta objasnio je pojmove primjene umjetne inteligencija kao što su računalni vid, prediktivnu analitiku i obradu prirodnog jezika te razvoj alata umjetne inteligencije u Megatrendu na IBM-ovoj platformi Watson. U zadnje vrijeme Magatrendovi stručnjaci bave se obradom prirodnog jezika u analizi phishing napada, odnosno njihovom prepoznavanju na osnovu takve analize. Projekt se sufinancira iz europskih fondova s 5,15 milijuna eura nepovratnih sredstava.

Na kraju konferencije CTO Megatrenda Renato Telen predstavio je IBM-ovu integriranu platformu za prikupljanje, obradu i analizu podataka u tvrtkama IBM Cloud Pak for Data koja najvećim dijelom automatizira obradu podataka bez obzira na njihov izvor ili pohranu (računalo, mobitel, cloud…), omogućuje upravljanje podacima i njihovu virtualizaciju s jednog mjesta u cijelom njihovom ciklusu. Takva obrada podatak omogućuje organizacijama bolje poslovne rezultate.

Podijeli:

 

 

Vezane objave