Filip Krstanović, Consultant  i Business Development Lead iOlapa

U organizaciji Tech Data i iOlapa te uz podršku IBM-a Hrvatska u Zagrebu je 29. svibnja održano predstavljanje novih naprednih hibridnih Data Warehousing i analitičkih rješenja IBM-a. Evant pod nazivom New Advances in IBM Analytics okupio je tridesetak CEO-e, CIO-e, CTO-e, voditelje IT odjela i IT menadžere iz hrvatskih tvrtki.

Sadržaj eventa najavio je voditelj razvoja poslovanja tvrtke iOlap Filip Krstanović,, naglašavajući kako su nova IBM-ova analitička rješenja namijenjena kreiranju nove vrijednosti u poslovanju te kako pomoću istih organizacije mogu postati data driven. Zatim je Partner Account Manager IBM-a Hrvatske Marijan Jurinjak predstavio novitete u IBM-ovom analitičkom portfelju objasnivši kako IBM-ova analitička rješenja omogućuju organizacijama pretvoriti podatke u bolje uvide u poslovanje i potporu za donošenje odluka.

Technical Sales Manager tvrtke iOlap, Mario Galjanić, pojasnio je nove tehnološke napretke i inovacije koje dolaze s novim IBM Integrated Analytics System (IIAS) data warehousing applianceom kao što su analitika visokih performansi na velikoj količini strukturiranih i nestrukturiranih podataka (PB+), cloud ready, interoperabilnost podataka te integrirani alati za data science, itd.; koji IIAS diferenciraju od drugih sličnih proizvoda na tržištu. Također Mario Galjanić je govorio i o IBM PureData System for Analytics (PDA), generaciji IBM-ovih data warehousing appliancea koja je prethodila IIAS-u te kako je tvrtka iOlap pomogla vodećim svjetskim organizacijama iskoristiti i optimizirati takve uređaje te zbog toga omogućiti nesmetano i poboljšano poslovanje klijenata.

Voditelj tima za izvještavanje i vizualizacije tvrtke iOlap Danijel Hafner pokazao je IBM-ov alat za poslovno obavještavanje odnosno za izvještavanje i vizualiziranje podataka IBM Cognos Analytics , dok je voditeljica tima za naprednu analitiku i umjetnu inteligenciju tvrtke iOlap  Hana Rizvić prezentirala data science alat IBM SPSS Modeler, koji ima široku upotrebu, od data mininga i otkrivanja uzorka u podacima do machine learninga i prediktivne analitike. Na kraju samog eventa voditelj razvojnog centra tvrtke iOlap Nikola Kostrenčić podijelio je s sudionicima dugogodišnja iskustva tvrtke iOlap i priče uspjeha tvrtki različitih veličina i industrijskih vertikala, od fintech startupa do Fortune 500 i Fortune 100 kompanija.