Avaya aplikacije podržavaju omnichannel pristup te pružaju skalabilna komunikacijska rješenja koja podržavaju glas, elektroničku poštu, chat, društvene medije, video i sl. Olakšavaju upravljanje komunikacijskim procesom. Avaya ima otvorenu, proširivu razvojnu platformu koja klijentima omogućuje prilagodbu komunikacijskih aplikacija

Piše: Gorden Knezović

U sklopu globalne turneje Avaya Edge i Avaya Experience, u Zagrebu se održalo predstavljanje novih tehnoloških rješenja renomiranog svjetskog proizvođača vrhunskih komunikacijskih sustava – tvrtke Avaya. Tako su korisnici i partneri u Zagrebu na konferenciji saznali novosti o Avayinim najnovijim inteligentnim komunikacijskim rješenjima, zbog kojih tu tvrtku smatraju vodećim globalnim pružateljem rješenja za rad kontakt centara i pružatelja vrhunskih rješenja na polju objedinjenih komunikacija (unified communications). Avaya svoja rješenja nudi bilo kao rješenja implementirana na infrastrukturi klijenata (on premise), hibridna rješenja ili kao cloud uslugu, ovisno o izboru klijenta. Svoje proizvode i usluge nude širokom rasponu tvrtki, od malih i srednjih tvrtki, do velikih multinacionalnih poduzeća i vladinih organizacija.

Tijekom dva dana konferencije predstavljeni su uspješni primjeri integriranja naprednih komunikacijskih Avayinih rješenja u poslovne procese kojima se tvrtkama omogućuje veća produktivnost zaposlenih, veća poslovna učinkovitost, veće zadovoljstvo klijenata te upravljanje korisničkim iskustvom. Više od milijun kompanija širom svijeta, među kojima je i više od 90 posto Fortune 500 kompanija, koriste Avayina rješenja.

Iskorak na burzu

Avaya je od 17. siječnja 2018. uvrštena na newyoršku burzu (New York Stock Exchange). Sada ima više od 8.700 zaposlenika, od čega je 3.000 u SAD-u. Od 2012. godine ulaganja u istraživanje i razvoj iznosila su 2 milijarde američkih dolara, što uključuje i 275 milijuna američkih dolara investiranih u tehnološke akvizicije. Avaya funkcionira kao samostalna kompanija još od 2. listopada 2000. godine, kada se odvojila od tvrtke Lucent Technologies. Prije toga, Avaya je kao poslovna jedinica bila dio AT&T-a. Investicijski fondovi Silver Lake i TPG Capital, otkupom dionica javnom ponudom privatizirale su kompaniju Avaya u listopadu 2007. godine, a u siječnju 2018. tvrtka je ponovno bila izlistana na newyorškoj burzi.

Ozren Marić, regionalni menadžer Avaye za SEE regiju

Tijekom konferencije u Zagrebu razgovarali smo s glavnim menadžerom Avaye za SEE regiju (Slovenija, Hrvatska, BiH, Crna Gora, Srbija, Kosovo, Makedonija, Bugarska i Rumunjska) Ozrenom Marićem. Regionalni ured Avaye od 2005. godine je u Zagrebu te od 2011. godine i u Bukureštu. Prvi Avayin ured u regiji bio je u Sloveniji, otvoren je 2000. godine, ali je u međuvremenu zatvoren, a centralu za regiju preuzeo je ured u Zagrebu.

Koje su najvažnije djelatnosti Avaye, koja rješenja nudite na tržištu?

S našim tehnologijama i rješenjima pozicionirali smo se u središte transformacijskih procesa kroz koje prolaze naši klijenti u svojim nastojanjima da prilagode poslovanje uvjetima digitalne ekonomije. Digitalna transformacija zahtijeva promjene poslovnih modela uz upotrebu novih tehnologija, kako bi se stvorila nova korisnička iskustva, prema mogućnostima što automatiziranija. Područje u našem fokusu su interakcije u realnom vremenu. Lokalni Avayin tim sudjeluje u nizu transformacijskih projekata u Hrvatskoj i zemljama regije.

Osnovna podjela rješenja je na Team Engagement, rješenja namijenjena suradnji zaposlenika unutar tvrtki, kao i komunikaciji i suradnji s ostalim tvrtkama – kupcima, dobavljačima, partnerima te na Customer Engagement, rješenja namijenjena za pružanje korisničke podrške i upravljanje korisničkim iskustvom; treći stup ponude su naše usluge.

Avaya može ponuditi svakoj lokalnoj ili međunarodnoj kompaniji, bez obzira na veličinu, učinkovita komunikacijska rješenja koja povećavaju produktivnost zaposlenika, poboljšavaju korisničku podršku i smanjuju troškove. Integracijom višestrukih komunikacijskih usluga – od telefonije, e-mail komunikacije, preko instant poruka i videa – u velikoj se mjeri pridonosi većoj konkurentnosti organizacije, zaobilaze i uklanjaju interni organizacijski “silosi” i donosi dodana vrijednost. Avayina rješenja tako integriraju proces komunikacije u poslovne aplikacije i procese.

Gotova rješenja

Avaya nudi gotova komunikacijska rješenja za kontaktne centre i rješenja za objedinjeno komuniciranje (unified communications) i kolaboraciju u realnom vremenu za male, srednje i velike tvrtke. Koristeći modularne komponente, Avayin sustav rješenja uključuje i usluge prilagođene različitim oblicima i veličini poslovnih subjekata. Naša rješenja prilagodljiva su primjeni u malim, srednjim i velikim tvrtkama (iz širokog spektra djelatnosti industrija: od financijskog sektora, proizvodnje, maloprodaje, prijevoza, energetskih tvrtki, medicine, medija i komunikacijskih tvrtki, ugostiteljstva itd.), ali se ona prilagođavaju i koriste i u velikim multinacionalnim poduzećima te javnim i vladinim institucijama.

Avayine aplikacije za kontakt centre podržavaju omnichannel pristup te pružaju pouzdana, skalabilna komunikacijska rješenja koja uključuju i podržavaju glas, elektroničku poštu, chat, društvene medije, video i sl. Olakšavaju upravljanje cjelokupnim procesom kako bi se poboljšala korisnička podrška i pomoglo tvrtkama da se na tržištu učinkovitije natječu.

Avaya ima otvorenu, proširivu razvojnu platformu koja klijentima omogućuje prilagodbu komunikacijskih aplikacija, razvoj jedinstvenih rješenja, odnosno njihovo jednostavno integriranje u postojeće infrastrukture i poslovne aplikacije klijenta.

Koji su vaši strateški planovi na našem regionalnom tržištu?

Naša regionalna strategija usmjerena je na uspostavu što kvalitetnije mreže i edukacije naših partnera kako bismo na tržištu ponudili veću kvalitetu Avayinih naprednih rješenja. U planu nam je širenje baze partnera kojima bismo pokrili više klijenata, prije svega iz financijskog i telekomunikacijskog sektora. Primarno će se raditi na edukaciji i dodatnom usavršavanju naših partnera za primjenu tehnoloških inovacija koje dolaze iz Avaye, kako bismo klijentima omogućili vrhunsko iskustvo i primjenu naših rješenja na temelju blockchaina, umjetne inteligencije, Interneta stvari i drugih naprednih tehnologija.

Naš servis podrške i savjetovanja obuhvaća usluge pružanja profesionalne podrške, namijenjene korisnicima s ciljem maksimalnog korištenja svih prednosti naših proizvoda i tehnologija. Usluga podrške i savjetovanja uključuje, između ostalog, podršku za implementaciju, obuku, praćenje, rješavanje problema i optimizaciju. Pomažemo korisnicima u rješavanju kritičnih poslovnih i komunikacijskih problema, od inicijalnog planiranja do dizajniranja cjelokupnog komunikacijskog procesa, koji uključuje održavanje svakodnevnog poslovanja. Naša specifična znanja i razumijevanje procesa rada kontaktnih centara i objedinjenog komuniciranja (unified communications) stavljaju nas na jedinstvenu tržišnu poziciju, a naše stručno osoblje jedno je od najkvalitetnijih na tom području, što potvrđuju višestruke nagrade i dugogodišnje zadovoljstvo naših korisnika. Posebno smo ponosni na to što smo u regiji prisutni u telekomunikacijskom i financijskom sektoru, a naša rješenja koriste najveće banke i telekom operateri.

Kakvi su vam budući planovi s rješenjima i uslugama?

Uz razvoj naših rješenja iz globalne ponude, na prvome nam je mjestu stvaranje uvjeta za nastavak implementacije platforme Avaya Breeze u okruženja naših kupaca. Avaya Breeze jedinstveno je integrirano razvojno i izvršno okruženje koje omogućuje stvaranje omnichannel komunikacijskih aplikacija te programerima u Javi da na brz i jednostavan način stvaraju aplikacije koje integriraju komunikaciju u realnom vremenu u postojeće aplikacije i poslovne procese (mobilne, cloud, aplikacije za podršku poslovanju itd.).

Usto, platforma Avaya Breeze pruža niz mogućnosti razvojnim programerima za nove oblike suradnje s Avayom te partnerima i kupcima pozicioniranjem razvijenih aplikacija na Avaya DevConnect marketplaceu i njihovu daljnju komercijalizaciju. Platforma Avaya Breeze programerima omogućuje razvoj novih aplikativnih rješenja, uz znatno manje napora i u manje vremena, omogućuje im bržu provjeru primjenljivosti aplikacije i provjeru sigurnosti.


Nova ključna komunikacijska platforma

Fadi Moubarak, potpredsjednik Channels International Market (EMEA i APAC) Avaye

“Nakon restrukturiranja poslovanja Avaye, uslijed promjene vlasništva, izmijenjena je uprava pa je sljedeći korak bio stabiliziranje našeg globalnog vodstva u uslugama i rješenjima za kontakt centre i na području jedinstvenih komunikacija.

Važno nam je bilo i razvijanje nove ključne komunikacijske platforme koja podržava i omogućuje primjenu najnovijih tehnoloških rješenja našim klijentima.

Usto, ojačali smo i cloud infrastrukturu kako bismo unaprijedili tu uslugu. Naglasak stavljamo na hibridnom i cloud pristupu – što trenutačno najbolje odgovara većini organizacija. Prilagođavamo se potrebama, mogućnostima i željama naših klijenata”, rekao je potpredsjednik Channels International Market (EMEA i APAC) Avaye Fadi Moubarak, koji je kao najviše rangirani menadžer Avaye sudjelovao na zagrebačkom predstavljanju najnovijih rješenja i planova te tvrtke.

Podijeli: