Jasno je da je digitalizacija poslovanja budućnost kojoj će se sve kompanije koje streme biti tržišni lider i stjecanju snažne kompetitivnosti morati prilagoditi. Pojavom clouda većina kompanija koje su imale tu mogućnost u potpunosti su se prebacile na digitalno poslovanje, iako danas možemo primijetiti sve veću primjenu hibridnih modela poslovanja u kojem se kombinira fizička infrastruktura i cloud.

Ante Maršić, Channel Sales Manager za CSE regiju, Vertiv

Kompanije kao što je Vertiv, svjetski lider u sektoru informatičke infrastrukture, osiguravaju neprekidan tok podataka za brojne kompanije čije je poslovanje ključno za funkcioniranje modernog svijeta kakav poznajemo. Riječ je o kompaniji koja dizajnira, gradi i servisira kritičnu infrastrukturu neophodnu za podatkovne centre, komunikacijske mreže te komercijalne i industrijske objekte.

O digitalizaciji, edge infrastrukturnim rješenjima te partnerskim programima koje nude svojim klijentima, pričali smo s Antom Maršićem, Channel Sales managerom za CSE regiju.

Možete li pobliže objasniti ključnu ulogu digitalizacije danas?

Digitalizacija je postala nužna za poslovanje svih modernih kompanija. Samim time, trend digitalizacije postao je globalan te ne pokazuje znakove usporavanja, a mi moramo biti spremni odgovoriti na sve predstojeće izazove, kao i zahtjeve i potrebe klijenata. Ono što je svakako primjetno je da klijenti povećano ulažu u razvoj digitalne infrastrukture pri transformiranju poslovanja. Tu možemo najviše primijetiti rast investicija u edgeu i kolokaciji.

Trenutačna situacija je ubrzala, ili čak pokrenula postupak digitalne transformacije svih  tvrtki. Tvrtke su postale svjesne da se moraju okrenuti e-commercu, digitalnom putu prema korisnicima i kupcima, te osigurati backup u slučaju nepredvidivih katastrofa. Istraživanje naziva Data center 2025 koje smo proveli pokazuje da 20% ispitanika očekuje porast edgea od čak 400% ili više.

Koje je ideja Rock on kampanje i proizvoda koje promovira?

Proizvodi koji se mogu pronaći u asortimanu naše rock on kampanje osiguravaju da edge infrastruktura funkcionira u savršenom skladu. Rock on kampanja bazira se na ideji povezivanja klasičnih rock pjesama koje svi znamo i volimo s proizvodima koji omogućuju edge infrastrukturu i neprekidan tok podataka. Četverodijelna simfonija infrastrukture je opis koji proizvodi nose zbog onoga što ih karakterizira najbolje, a to je skladna funkcionalnost.. U asortiman proizvoda uključeni su Vertiv™ VR Rack, Avocent® ACS 800 Serial Console, Vertiv™ Geist™ Rack PDU-ovi i Vertiv™ Liebert® GXT5. Opremljeni svim navedenim proizvodima klijenti dobivaju standardizaciju, jednostavnost, a proizvodi će raditi u savršenom skladu neovisno u tome gdje iz pozicionirate. Tu Vertiv Partner Program igra važnu ulogu.

Što je točno Vertiv Partner Program (VPP) i što se programom nudi partnerima?

Ideja programa je pružiti podršku svim partnerima koji rade na implementaciji infrastrukture za svoje klijente. Uz to, kao globalni lider, Vertiv pruža podršku i partnerima programa i ispunjava sve potrebe od ponude proizvoda do prilagodljivih rješenja uz dosljedan, brzo dostupan infrastrukturni portfelj.

Vertiv Partner Programu lako je pristupiti putem online registracije na Vertiv Partner Portalu. Registriranjem, partneri programa otvaraju si brojna vrata kao što su mogućnost obuke, napredovanja i učenja, popusta i brojnih poticaja te prodaje i podrške u marketingu. Cilj ove suradnje je, uz uzajamnu podršku i rast, omogućiti partnerima programa da se mogu nositi čak i s najzahtjevnijim izazovima s kojima će se njihovi kupci sresti. Program također nudi razne razine koje sa sobom nose različite pogodnosti.

Uz to, svi novi partneri koji se učlane u Vertiv Partner Program (VPP) ostvaruju pravo na First Buy promotivnu ponudu za kupnju do pet proizvoda unutar svake kategorije uz 50% popusta. Kategorije proizvoda uključuju VR serverske ormare, jednofazne UPS uređaje, rješenja za nadzor IT infrastrukture i jedinice za distribuciju električne energije (PDU). Saznajte više o Vertiv edge infrastrukturalnim proizvodima i rješenjima ovdje. U Hrvatskoj, surađujemo s našim ovlaštenim distributerima,  Ingram Micro i M SAN Grupa,  preko kojih svi partneri registrirani u partnerski program mogu obavljati kupnju Vertiv proizvoda i rješenja.

Možete li nam više reći o mogućnostima programa?

Dakle, program nudi Authorized, Silver, Gold i Platinum razinu. Authorized je startna razina na koju se moguće priključiti bez obvezivanja na minimalne kvartalne prihode i treninge prije registracije i uspostave partnerstva. Također, Authorized i Silver partneri imaju ekskluzivan pristup Vertiv Incentive Programu (VIP), dok Gold i Platinum partneri uživaju u raznim pogodnostima. Tu je i Accelerator program koji omogućava brži put do Gold Programa.

Uz navedene razine partnerstva, Vertiv nudi i Deal Registration, koji je dostupan Silver, Gold i Platinum partnerima, a najlakše ga je objasniti principom „ko rano rani, dvije sreće grabi“. Odnosno, onaj tko prvi pristupi s određenom ponudom će ostvarivati prednosti i najpovoljniju cijenu.

Što nudi Vertiv Incentive Program?

Vertiv Incentive Program, odnosno VIP, je dio Vertiv Partner Programa i osmišljen je isključivo za Authorized i Silver Vertiv partnere. Funkcionira na način da od samog početka potiče prodaju. Registracijom se ostvaruje 50 eura poticaja, uz obveznu minimalnu kupnju u vrijednosti od 100 eura unutar 30 dana od registracije.

Bonus bodovi ostvaruju se svakom naknadnom kupnjom u iznosu od 100 eura te se ažuriraju na mjesečnoj bazi. Potom se distribuiraju na kreditnu karticu koja funkcionira kao standardni Mastercard.

Bodovi se preračunavaju u EUR te mogu biti iskorišteni za kupovinu raznih proizvoda kao nagrada za vaše zaposlenike ili partnere, tako da je princip iskorištavanja bodova veoma fleksibilan, a akumulacija je moguća uz češću kvartalnu kupnju ili kupnju iz više kategorija Vertiv proizvoda.

Podijeli:

 

Vezane objave