Hrvatska pošta i Hrvatska poštanska banka najavljuju stvaranje najveće mreže za pružanje bankarskih usluga, među kojima su i internetsko i mobilno bankarstvo


Hrvatska poštanska banka i Hrvatska pošta kroz projekt ‘Banka u Pošti’ u 2017. godini postat će najveći distributivni kanal bankarskih usluga u Hrvatskoj koji će se, sa ovogodišnjih 183, proširiti na više od 200 poslovnica i ureda.

U Pošti se godišnje provede oko 50 milijuna gotovinskih transakcija, a usluge dnevno zatraži prosječno 150 tisuća korisnika kojima HPB i HP žele omogućiti bankarski servis dostupan i u najmanjim mjestima u zemlji pod istim uvjetima kao u poslovnicama Banke.

Tijekom 2016. HPB je otvorila 32 tisuće novih tekućih računa, od toga je u poštanskim uredima ugovoreno oko 14 tisuća, odnosno 43 posto.

U posljednje dvije godine HPB i HP razvijaju zajedničke projekte i krajem 2015. promoviran je prvi zajednički proizvod – Pošta & HPB kartica.

Projekt ‘Banka u Pošti’ nastavljen je tijekom 2016. uvođenjem Financijskih kutaka koji u poštanskim uredima rade kao ‘bankarska poslovnica u malom’ gdje je moguće ugovoriti sve veći broj usluga: tekući račun, kartice, internetsko i mobilno bankarstvo, kunske depozite, zatim obaviti platni promet i mjenjačke poslove, od travnja ove godine realizirati i gotovinski kredit, a ponuda deviznih računa i depozita u pripremi je za 2017. za što je potrebno odobrenje regulatora.

U sklopu projekta do sada je educirano i specijalizirano više od 500 djelatnika Hrvatske pošte.

Dvije institucije koje su i vlasnički povezane jer je Hrvatska pošta drugi po veličini dioničar HPB-a, jačaju i vlastitu konkurentnost i pozicije na zahtjevnom financijskom tržištu na kojem je moguće napredovati samo s najboljom ponudom i najvećom dostupnošću.