Internetska prodaja poduzeća u EU nastavlja rasti
U 2021. godini, za 19,7% poduzeća u Europskoj uniji (EU), prodaja e-trgovine dosegla je najmanje 1% ukupnog prometa, što je bilo 0,7 postotnih bodova (pp) više u usporedbi s 2020. godini, navodi Eurostat. Švedska je zabilježila najveći udio poduzeća koja prodaju putem interneta (e-prodaja od najmanje 1% njihovog ukupnog prometa) među članicama EU sa 36,6%, a slijede Danska (35,6%) i Irska (35,2%). S druge strane, Luksemburg (8,6%), Rumunjska (10,5%) i Bugarska (11,5%) bilježe najmanji udio poduzeća koja prodaju putem interneta.
Najveća povećanja u poduzećima u EU-u koja su prijavila da je njihova prodaja e-trgovine dosegla najmanje 1% njihovog ukupnog prometa u 2021. godini (u usporedbi s 2020. godinom) zabilježena su u Finskoj (27,7%; +4,2 pp), Španjolskoj (29,5%; +3,7 pp). ) i Malti (30,0%; +3,3 boda). Nasuprot tome, pad poduzeća koja prodaju online (e-prodaja od najmanje 1% njihovog ukupnog prometa) zabilježena je u Danskoj (35,6%; -2,7 pp), Grčkoj i Belgiji (17,0% odnosno 28,3%, obje -2,3%) pp).
19,4% svih poduzeća u EU-u izjavilo je da su 2021. godine provodili internetsku prodaju putem web-mjesta ili aplikacija (web-prodaja), bilo privatnim potrošačima (15,6% poduzeća u EU-u) ili tvrtkama i vladama (13,1%). Mali udio poduzeća u EU-u koristio se prodajom putem elektroničke razmjene podataka kako bi prodavali uglavnom svojim poslovnim kupcima (6,0%). Poduzeća su obavljala svoju web prodaju putem vlastite web-stranice ili aplikacije poduzeća (16,6%) ili putem tržišta e-trgovine (8,6%).
Na temelju lokacije kupaca, poduzeća su najčešće obavljala web prodaju kupcima u vlastitoj zemlji (18,5% EU poduzeća), rjeđe web prodaju kupcima u drugim zemljama EU (8,1%) i ostalo svijeta (4,6%).
Podijeli:
Odgovori
Ukoliko želite ostaviti komentar, morate se prijaviti.