Važnost integriranja komunikacije u svakodnevno poslovanje

U sklopu svojeg globalnog predstavljanja novih tehnoloških rješenja renomirani svjetski proizvođač vrhunskih komunikacijskih sustava Avaya u Zagrebu je organizirao konferenciju na kojoj je predstavio svoja najnovija inteligentna komunikacijska rješenja zbog kojih tu tvrtku smatraju vodećim globalnim pružateljem IP telefonije, kontakt centara i rješenja na polju objedinjene komunikacije.
Avaya je tvrtka za poslovne komunikacije, širokog portfelja softvera i usluga za kontakt centre i jedinstvene komunikacije, bilo u hibridnom bilo u cloud rješenju, bilo u kombiniranom rješenju, ovisno o izboru klijenta.
Tijekom dva dana konferencije predstavljeni su uspješni primjeri integriranja Avayalinih rješenja u poslovne procese kojima se tvrtkama omogućuje veća produktivnost zaposlenih, veća poslovna efikasnost i veće zadovoljstvo klijenata. Više od milijun kompanija širom svijeta, među kojima je i više od 90 posto Fortune 500 kompanija, koriste Avaya rješenja.
U uvodnom obraćanju menadžer Avaye za SEE regiju (Slovenija, Hrvatska, BiH, Crna Gora, Srbija, Kosovo, Makedonija, Bugarska i Rumunjska) Ozren Marić naglasio je kako Avaya može ponuditi svakoj lokalnoj ili međunarodnoj kompaniji, bez obzira na veličinu, efikasna komunikacijska rješenja koja u velikoj mjeri doprinose konkurentnosti i donose dodanu vrijednost kompaniji.
Avaya također nudi rješenja za male i srednje tvrtke sa velikim funkcijskim portfoliom. Koristeći modularne komponente, Avayin sustav rješenja uključuje i usluge prilagođene različitim oblicima i veličini poslovnih subjekata. Avaya rješenja prilagodiljiva su primjeni u malim, srednjim i velikim tvrtkama (iz širokog spektra djelatnosti industrija, financijske usluge, proizvodnja, maloprodaja, prijevoz, energetske tvrtke, mediji i komunikacijske tvrtke, ugostiteljstvo) do velikih multinacionalnih poduzeća te javnih i vladinih institucijama.
Avaya aplikacije za kontakt centar omogućuju omnichannel te vrlo pouzdana, skalabilna komunikacijska rješenje koje uključuje glas, elektroničku poštu, chat, društvene medije, video.
Avaya ima otvorenu, proširivu razvojnu platformu koja klijentima omogućuje prilagodbu komunikacijskih aplikacija, odnosno njihovo integriranje u postojeće infrastrukture i poslovne aplikacije.
Avaya podržava teleworking, kolaboracijska rješenja s audio i web konferencijom, a isto tako smanjuje troškove električne energije vezane za komunikacijske sustave. Na taj način, Avaya pomaže korisnicima dostizanje kompanijskih i ekoloških ciljeva.
Avaya je od 17. siječnja 2018. uvrštena na newyoršku burzu (New York Stock Exchange). Avaya ima 8.700 zaposlenika, od čega 3 tisuće u SAD. Od 2012. godine ulaganja u istraživanje i razvoj iznosila su 2 milijarde američkih dolara te 275 milijuna u tehnološke akvizicije.