Ukupni prihodi Huaweia od prodaje u 2019. godini iznose preko 110 milijardi eura, što je 19,1% više u odnosu na godinu ranije. Neto dobit dosegla je više od 8 milijardi eura, što je 22,4% više u odnosu na prethodnu godinu, dok je novčani tok proizašao iz poslovnih aktivnosti oko 11,7 milijardi eura, čime je zabilježeno povećanje od 22,4% u odnosu na godinu ranije.

Huawei je u istraživanje i razvoj 2019. godine uložio 15,3% svojih prošlogodišnjih prihoda, što je 16,9 milijardi eura. Kompanija je u proteklom desetljeću ukupno u istraživanja i razvoj investirala više od 77 milijardi eura.

U 2019. Huaweijevo telekomunikacijsko poslovanje obilježilo je uvođenje 5G mreže. Zbog komercijalizacije nove tehnologije i promocije inovacija koji koriste mogućnosti 5G mreže, Huawei je osnovao niz 5G inovacijskih centara zajedno s operaterima diljem svijeta. Huaweijevo RuralStar rješenje za bazne stanice koristi se u preko 50 zemalja i regija, a osiguravaju mobilni internet za više od 40 milijuna ljudi koji žive u ruralnim područjima. U 2019. prihodi od prodaje Huaweijeve mrežne opreme dosegnuli su oko 38 milijardi eura, što je rast od 3,8% u odnosu na godinu prije.

Huawei je 2019. objavio svoju računalnu strategiju usmjerenu na izgradnju inteligentnog svijeta. Kao dio ove strategije, tvrtka je lansirala najbrži AI procesor na svijetu, Ascend 910 i Atlas 900 AI trening klaster. Prihodi prodaje Huaweijeva enterprise segmenta u 2019. godini dosegli su oko 11,5 milijardi eura, što je rast oko 8,6% u odnosu na prethodnu godinu.

Poslovanje usmjereno krajnjim korisnicima (Consumer business) i dalje bilježi snažan rast, s ukupno isporučenih 240 milijuna pametnih telefona u 2019. godini. Tvrtka izvještava o daljnjem napretku u razvoju ekosustava bežičnog AI Life ekosustava na svim platformama i uređajima, uključujući osobna računala, tablete, nosive uređaje i pametne TV. Prihodi od prodaje Huaweijeva CBG-a u 2019. godini dosegli su gotovo 60 milijardi eura, što je rast od 34 % na godišnjoj razini.

 

Podijeli:

 

Vezane objave