Korisnici HT-ove mobilne aplikacije Moj Telekom imaju mogućnost jednostavnog upravljanja svim svojim telekom uslugama putem smartfona. Korisnik na zaslonu uređaja može pregledavati potrošnju, platiti račune, aktivirati i deaktivirati opcije, otklanjati smetnje na fiksnim uslugama, i to kada i gdje to poželi.

Besplatnim preuzimanjem mobilne aplikacije Moj Telekom korisnici preuzimaju i sve svoje telekom usluge na jedno mjesto. Nakon jednostavne inicijalne registracije svaka daljnja prijava u aplikaciju može biti i automatska, pa korisnik brzo i na intuitivan način može saznati koliko besplatnih minuta i SMS poruka je iskoristio u tekućem mjesecu, koliko mu je preostalo MB prometa u odabranom paketu, koje usluge su aktivne te koje su moguće opcije za aktiviranje uključene u odabrane pakete.

Aplikacija omogućava pregled aktivnih MAXtv programskih paketa, aktivaciju novih programskih paketa iz bogate HT ponude, promjenu paketa internetskog prometa ili ubrzavanje fiksnog interneta Turbo opcijama.

Sigurno i jednostavno plaćanje računa kreditnom i debitnom karticom putem mobilne aplikacije izbor je sve većeg broja korisnika. Korisnici su prepoznali prednosti praćenja i plaćanja računa, mogućnost pristupa arhivi plaćenih računa te nadoplate bonova za korisnike Hrvatskog Telekoma i Simpe posebno zato što sve to mogu učiniti kada i gdje to požele. Koristeći Moj Telekom aplikaciju korisnik može aktivirati e-račun za brže i jednostavnije plaćanje telekom usluga bez primanja papirnatog računa.

Aplikacija omoguće jednostavno i brzo rješavanje  smetnji na fiksnim uslugama s pomoću Virtualnog tehničara (VITO), a za korisnike Android OS-a nudi i automatsku provjeru ispravnosti mobilnog uređaja. Na interaktivnoj karti aplikacije korisnici mogu pristupiti pregledu svih T-Centara, s osnovnim podacima o radnom vremenu i uslugama koje pojedini T-Centar pruža.

Mobilna aplikacija Moj Telekom za Android i iOS platforme namijenjena je privatnim korisnicima HT usluga, a osmišljena je kao mobilna verzija Moj Telekom portala.