Društveni mediji (četiri najpoznatije kategorije društvenih medija su: društvene mreže  (Facebook, LinkedIn, Xing i drugi); korporativne blogove ili mikroblogove (Twitter, LinkedIn, Present.ly i drugi); web mjesta za razmjenu multimedijalnih sadržaja (YouTube, Flickr, SlideShare i drugi); i alati za razmjenu znanja utemeljenih na wiki-based knowledge platformi ne koriste samo pojedinci, nego i poduzeća, objavio je Eurostat.

Iako je nešto manje od jedne trećine poduzeća koristilo društvene medije u 2013. godini, taj je udio porastao na gotovo polovicu 2017. godine.

Društvene mreže, kao što su Facebook i LinkedIn, bile su oblik društvenih medija koji su najčešće korišteni od strane poduzeća.

Godine 2017., 47 posto EU poduzeća koristilo je barem jednu od različitih vrsta društvenih medija.

Udjeli poduzeća koja koriste društvene mreže variraju u državama članicama EU-a, od 27 posto poduzeća u Poljskoj, 30 posto u Latviji i 34 posto u Bugarskoj, pa do 74 posto na Malti i po 68 posto u Danskoj, Irskoj i Nizozemskoj. Hrvatska su poduzeća nešto malo ispod prosjeka EU u korištenju društvenih mreža (45% / 47%).

Podijeli: