Globalno tržište objedinjenih komunikacija i suradnje (Unified Communications & Collaboration UC&C) poraslo je u drugom tromjesečju 2022. (Q2 2022) 11,4% (na 14,8 milijardi američkih dolara) u odnosu na isto razdoblje prethodne godine i 2,9% u usporedbi s prethodnim tromjesečjem (Q1 2022), navodi se u izvješću Međunarodne podatkovne korporacije (International Data Corporation IDC) Worldwide Quarterly Unified Communications and Collaboration Tracker.

Objedinjene komunikacije i suradnja (UC&C) je zbirka rješenja koja organizacije implementiraju kako bi osigurale da gotovo sva njihova tehnologija radi zajedno i sigurno, za suradnju gotovo u stvarnom vremenu. UC&C integrira različite komunikacijske alate, kao što su glasovni, IP telefonski pozivi, Instant Messaging, Desktop Sharing, Presence i web konferencije, audio konferencije i video konferencije, kako bi međusobno funkcionalno komunicirali.

Očekuje se da će svjetski rast UC&C-a nastaviti poticati korisnici u svim segmentima veličine poslovanja (mali, srednji i veliki) s interesom posebno za videokonferencije, suradnju i UC kao uslugu (Unified Communications as a Service UCaaS) tehnologije. UC&C rješenja podupiru mnoge današnje hibridne/fleksibilne scenarije rada i inicijative za digitalnu transformaciju.

-- tekst se nastavlja nakon oglasa --

 

Najveća europska nacionalna tržišta platformi objedinjenih komunikacija i suradnje u 2021. godini

Prednosti UC&C-a

Sve više se zaposlenici organizacija nalaze na različitim zemljopisnim područjima na velikom broju uređaja koji pokreću golemu kombinaciju platformi, verzija softvera i aplikacija. Objedinjene komunikacije i suradnja objedinjuju te složene varijable u pojednostavljeno sučelje jednostavno za korištenje koje omogućuju nužnu produktivnost, smanjuju troškove, olakšavaju suradnju i komunikaciju s klijentima i kupcima.

Zahvaljujući UC&C-u poslovni timovi mogu omogućiti funkcioniranje između svojih članova na različitim geografski nerijetko udaljenim područjima, osigurava im timski rad  putem telefona, mobitela, stolnog računala, prijenosnog računala i drugih uređaja. UC&C-ovi omogućuju tvrtkama prijelaz s kapitalno intenzivnog na operativni model putem hostiranih usluga ili usluga temeljenih na cloudu, dijeljenje zaslona, brzu razmjenu povratnih informacija, usklađivanje zadataka, angažiranje zaposlenika i programa potrebnih za učinkovitu suradnju na projektima, otklanjaju troškove putovanja i logistike. Usto, omogućuju pravodobno informiranje kupaca i klijenata.

Rast prema segmentima

Prema pojedinim pokazateljima UC&C se sve više prihvata. Tako su prihodi od Hosted Voice/UC Public Cloud (UCaaS) u Q2 2022 rasli 17% u odnosu na Q2 prethodne godine i 4,3% u odnosu na Q1 2022 na skoro 5,2 milijarde američkih dolara. UC Collaboration (uključujući softver za videokonferencije i usluge u cloudu) povećao seu Q2 2022 za 10,2% na godišnjoj razini i 1,3% u odnosu na Q1 2022 na 7,2 milijarde dolara. Prihodi od IP telefona u Q2 2022 porasli su 7,9% u odnosu na Q2 prošle godine i 13,9% u odnosu na Q1 2022 na 525 milijuna dolara.

Isporuke IP telefona u isto je vrijeme porasle su 2,8% na godišnjoj razini i 11,6% u usporedbi s Q1 2022 na 4,5 milijuna jedinica.

Prihod od modula za videokonferencije u poduzećima u Q2 2022 porastao je 15,6% na godišnjoj razini i 27,4% u odnosu na Q1 2022 na više od 525,6 milijuna dolara, dok su prihodi od modula za videokonferencije u privatnoj upotrebi u Q2 2022 rasli 24,7% na godišnjoj razini i 22,4% u odnosu na Q1 2022 na 263 milijuna dolara.

očekivani rast tržišta platformi objedinjenih komunikacija i suradnje do 2025. godine

Regionalni rast

U Sjevernoj Americi (SAD i Kanada) prihodi UC&C-a u Q2 2022. porasli su 10,1% u odnosu na Q2 2021 i 3,6% u odnosu na Q1 2022 na nešto više od 7 milijardi dolara.

Prihodi u regiji Azije/Pacifika (uključujući Japan) u Q2 2022 porasli su 16,8% godišnjoj razini i 4,1% u odnosu na Q1 2022 na skoro 3 milijarde dolara.

Rast prihoda u regiji EMEA u Q2 2022 porastao je za 8,9% na godišnjoj razini, ali samo 1% u odnosu na Q1 2022 na 4,2 milijarde dolara.

Prihodi u Latinskoj Americi u Q2 2022 porasli su 20,9% u odnosu na Q2 2021 i 3,8% u odnosu na prvo tromjesečje ove godine na 551,5 milijuna dolara.

UC&C dobavljači

Microsoftov ukupni prihod od UC&C u Q2 2022 iznosio je 5,7 milijardi dolara, što je rast od 22,7% na godišnjoj razini i 4,9% u odnosu na Q1 2022. Microsoft je time dostigao 38,3% udjela globalnog tržišta UC&C-a u drugom tromjesečju ove godine.

Ciscov ukupni prihod od UC&C u Q2 2022 iznosio je nepunih 1,2 milijarde dolara, što je 1% rasta na godišnjoj razini i 8,6% u odnosu na AQ1 2022, a to je udio od 8% globalnog tržišta.

Zoomov ukupni UC&C prihod u Q2 2022 rastao je 7,2% na godišnjoj razini i 2,1% u odnosu na Q1 2022 na nešto preko milijardu dolara, što čini 7% globalnog tržišta.

Ukupni prihod RingCentrala od UC&C-a u Q2 2022 rastao je 29,8% u odnosu na Q2 2021 i 5,1% u odnosu na Q1 2022 na 424 milijuna dolara, što čini 2,9% globalnog tržišta UC&C-a.

Podijeli:

 

 

Vezane objave