GlobalLogic Hrvatska i FSB Racing team intenzivirali su suradnju kroz podršku vezano uz konstrukciju prvog hrvatskog električnog bolida za internacionalna natjecanja koja se planiraju u drugoj polovici ove godine. S obzirom da GlobalLogic Hrvatska ima bogato internacionalno iskustvo u razvoju softvera za svjetski poznate brandove u automobilskoj industriji, softverski inženjeri iz Zagreba pružat će timu studenata savjetodavnu podršku vezano uz dizajn softvera kao i za otklanjanje postojećih bugova.  Dodatno, kako tim studenata radi na izradi prvog hrvatskog električnog bolida dodatno će pomoći iskustvo GlobalLogica koji razvija softverske komponente za buduće platfome električnih vozila.

FSB Racing Team je interdisciplinarni projekt studenata više fakulteta Sveučilišta u Zagrebu koji se odvija i financira uz podršku Fakulteta strojarstva i brodogradnje i brojnih privatnih tvrtki koje posluju u Hrvatskoj. FSB Racing team je u završnoj fazi konstrukcije bolida te će uskoro krenuti s testnim vožnjama za natjecanja. U prijašnjim godinama nastupili su na 10 natjecanja Formule Student sa 7 različitih bolida od čega se posebno izdvaja natjecanje Silverstone u Engleskoj 2014. godine kada je tim ostvario 10 mjesto u konkurenciji 97 timova na stazi. Razvojem novog bolida žele nastaviti niz odličnih rezultata.

Joško Rogulj, Programski direktor u GlobalLogic Hrvatska koji vodi tim od gotovo 50 inženjera koji razvijaju softver za automobilsku industriju naglasio je kako u radu posebno pridaju pažnju pouzdanosti i sigurnosti automobila budućnosti, s posebnim naglaskom na nultu toleranciju na padove sustava, što je izrazito bitno kod trkaćih automobila.

FSB Racing Team će u sljedećim tjednima dovršiti izradu bolida kako bi ga se pripremilo za natjecanja na kojima će sudjelovati studenti tehničkih fakulteta iz cijelog svijeta koji su osmislili, konstruirali i izradili bolid jednosjed prema pravilnicima.  S obzirom na dobru ekipiranost hrvatskog tima, odnosno članove tima koji su zaduženi za razne segmente razvoja, očekuju se dobri rezultati pri ocjenjivanju, posebice u statičkim testovima (konstrukcijska rješenja podsustava bolida, troškovnik I tehnologija izrade te prezentacija poslovnog plana) pri čemu je dovoljno vremena ostavljeno za usavršavanje rezultata koji se boduju u dinamičkom dijelu ocjenjivanja (npr. najbrži krug na stazi, ubrzanje, izdržljivost bolida i sl.)

Podijeli: