Tehnološka industrija prolazi kroz digitalnu transformaciju u kojoj je jedna od osnovnih polaznih aktivnosti prikupljanje podataka iz milijardi povezanih fiksnih i mobilnih uređaja koji se analitički obrađuju za različite svrhe. No, kako navodi  analitičar koji se bavi lokacijskim ekosustavima za Smart Automotive i ADAS Mohit Sharma, svi podaci su manje korisna bez podataka o lokaciji koji im daju različite kontekste. Snaga lokacije spojena s poslovnim i telemetrijskim podacima novo je područje natjecanja između tehnoloških tvrtki, na osnovu mapiranja i lokacije transformiraju se ponude i poslovni modeli.

Counterpoint je objavio svoje najnovije izdanje izvješća o tržištu lokacijskih platformi Vendor Scorecard u kojem analizira više od 25 vodećih dobavljača kartiranja i platformi za lokaciju. U izvješću je analizirano više od 65  ključnih mogućnosti u sedam kategorija – podaci o kartama, lokacijski podaci, usluge lokacije, podatkovna platforma, razvojni ekosustav, partneri i rast korisnika za lokacijske platforme.

-- tekst se nastavlja nakon oglasa --

 

Lokacijska platforma HERE petu godinu zaredom od Counterpoint Reasearcha ocjenjena je najboljom lokacijskom platformom u svijetu. U posljednjih 18 mjeseci, HERE je značajno proširio svoj portfelj, partnerstva s platformama i korisničku bazu kako bi povećao prednost nad konkurentima.

HERE je multinacionalna grupa koja se bavi mapiranjem, podacima o lokaciji i povezanim automobilskim uslugama za pojedince i tvrtke. U većinskom je vlasništvu konzorcija njemačkih automobilskih tvrtki ( audi , BMW , Daimler ) i američke poluvodičke tvrtke Intel , dok druge tvrtke također posjeduju manjinske udjele. Tvrtka potiče iz SAD, Naime Nokija je kupila američku tvrtku Navteq  2007. godine. Sada je sjedište HERE-a u Nizozemskoj. HERE ima karte gotovo 200 zemalja, nudi glasovno vođenu navigaciju u 94 zemlje, pruža prometne informacije uživo u 33 zemlje i ima karte zatvorenih prostora dostupne za oko 49.000 jedinstvenih zgrada u 45 zemalja.

Google je drugi najveći pružatelj platforme za lokaciju i mapiranje na globalnoj razini iza HERE-a. Google je postigao dobre rezultate u smislu sveobuhvatnosti, pokrivenosti, točaka interesa i svježine podataka karata te dodavanja novijih mogućnosti kao što je proširena stvarnost u potrošački prostor, koristeći 3,5 milijardi korisnika Androida na globalnoj razini.

TomTom je treća najveća lokacijska platforma u svijetu s rastom u sposobnostima kartiranja i lokacijske inteligencije koji su uglavnom usmjereni na automobilsku industriju i druge mogućnosti licenciranja podataka o kartama.

Mapbox je jedna od pet najboljih lokacijskih platformi u svijetu koja se temelji na privlačenju razvojnih programera, naprednoj vizualizaciji, alatima za analizu i popisu partnerstava.

Regionalne kineske lokacijske platforme A-Maps, Baidu Maps i Navinfo  na zatvorenom tržištu su lideri.  A-Maps je doživio najopsežniju transformaciju kako bi postao jedna od pet najboljih svjetskih platformi za lokaciju unatoč prisutnosti uglavnom u Kini. Naver, Kakao i Tmap također su razvili napredne mogućnosti iako su se usredotočili na tržišta u Južnoj Koreji i okolne države. MapMyIndia, jedan od vodećih pružatelja karata na drugom najvećem svjetskom tržištu, Indiji, također je unaprijedio svoje mogućnosti. Zenrin ima veliki udio tržišta u Japanu te se udružio se s više globalnih platformi, uključujući HERE, kako bi proširio i integrirao usluge.

Podijeli:

 

 

Vezane objave