Najbrže rastuća platforma za prodaju ulaznica ove je nedjelje iskoračila izvan granica Hrvatske i proširila poslovanje u Sloveniju lansiranjem www.entrio.si. Entrio je u srpnju ove godine uspješno zatvorio Funderbeam crowdfunding kampanju premašivši cilj od 100.000 eura investicije. Ta je kampanja, uz rekordne poslovne rezultate prethodne godine, Entriu ubrzala međunarodno širenje

Predstavnici Entria i Tušev Tek Barva, najvećeg glazbeno – sportskog događaja u Sloveniji, prošle su srijede u Ljubljani najavili veliku suradnju. Službena prodaja ulaznica na www.entrio.si krenula je u nedjelju 2. prosinca u 20h ekskluzivnom prodajom ulaznica za Tušev Tek Barv, a već u pola sata Entrio je prodao preko 1.500 ulaznica za taj događaj.

Funderbeam kampanja koja je prethodila tom Entriovom iskoraku, trajala je mjesec i pol dana, premašila je očekivanja, a investitori iz cijelog svijeta uložili su u Entrio 136.000 eura. Iako je kampanja završila prije samo četiri mjeseca, Entrio je uspio ostvariti oba postavljena cilja; pojačati softver development tim i proširiti se na susjedno slovensko tržište.

Entrio je hrvatska ticketing platforma s preko 1.000 događanja i 190.000 prodanih ulaznica godišnje. Jedini je self service sustav za organizaciju događaja i distribuciju ulaznica na hrvatskom tržištu koji prati želje i potrebe organizatora, ali i krajnjih korisnika sustava, kupaca. Osim ticketinga koji je donedavno bio primarni segment poslovanja, Entrio je svoju djelatnost proširio i na dva dodatna, kompatibilna stupa poslovanja – cashless payment (sustav bezgotovinskog načina plaćanja na festivalima, sajmovima i sličnim događanjima) te registracijski sustav za jednostavno i brzo akreditiranje na raznim konferencijama i sličnim poslovnim događanjima. Entrio je pokrenut 2011. godine, do sada se pozicionirao kao ključni igrač na hrvatskom tržištu. Entrio je otvaranjem slovenskog tržišta napravio prvi korak na svom putu regionalne tržišne dominacije.

Podijeli: