Entrio je najveća hrvatska ticketing platforma s preko 940 događanja godišnje i jedini regionalni self-service sustav za organizaciju događanja, distribuciju ulaznica i registraciju posjetitelja. Entrio je pokrenut 2011. kao studentski projekt s ciljem transformacije event industrije i tržišta ulaznica u digitalni svijet, a do sada se pozicionirao kao ključni igrač na hrvatskom tržištu, s tehnološki najnaprednijim rješenjem razvijenim u Zagrebu te preko 190.000 prodanih ulaznica godišnje.

Neki od Entriovih najznačajnijih klijenata uključuju Outlook i Dimensions, Weekend Media Festival, Fresh Island, EXIT, SeaStar, Ferragosto festival, Reboot InfoGamer, Tvornica Kulture, Boogaloo, Noa Zrće, 24 sata, RTL, Red Bull i brojni drugi…

„S obzirom na rekordne financijske rezultate u 2017. i rast prihoda od 100 posto u odnosu na  prethodnu godinu, zaključili smo da je pravi trenutak za međunarodno širenje, razvoj novih usluga i jačanje tržišne pozicije. Kako bi to ostvarili, odlučili smo se za privlačenje dodatnog kapitala putem platforme Funderbeam, koja će nam ubrzati razvoj i omogućiti osvajanje novih tržišta“, rekao je osnivač i direktor Entria Berislav Marszalek.

Pokretanje kampanje na Funderbeamu znači da svatko tko je zainteresiran, može investirati u Entrio, sudjeluje u godišnjoj isplati dobiti i mogućoj zaradi u slučaju prodaje tvrtke te najzanimljivije od svega – može instantno trgovati kupljenim udjelima na Funderbeam digitalnoj burzi, baziranoj na blockchain tehnologiji.

„Funderbeam omogućava pristup međunarodnim investitorima koji mogu pomoći i financijski i kod širenja poslovanja. Odmah po javnom otvaranju kampanje ulaganje su prijavili investitori iz Danske, Francuske, Finske i Estonije. Očekujemo da će kao i prethodne, i Entriova kampanja biti izuzetno uspješna uz sudjelovanje investitora iz cijelog svijeta“, rekao je Head of Funderbeam SEE Damir Bičanić.

Funderbeam SEE tvrtka je sa sjedištem u Zagrebu, koju su 2016. utemeljili estonska tvrtka Funderbeam Ventures i Zagrebačka burza.

Entrio prikuplja 100 – 150.000 eura za što daje od 5 do 8 posto vlasničkog udjela, a 24 sata nakon što je kampanja javno objavljena, već je sveukupno prikupljeno preko 52 posto traženog iznosa.

Više informacija o kampanji, stanje prikupljenog kapitala te mogućnost investiranja može se vidjeti na linku: https://www.funderbeam.com/syndicate/entrio

Podijelite: