SAD i Kina i dalje su globalno vodeća tržišta rubnog računarstva (edge computing), iza njih su Njemačka, Japan, Velika Britanija i Francuska sa znatno manjim udjelima zbog manjeg broja stanovnika, navodi studija STL Partnersa. Regionalno Sjeverna Amerika, istočna i srednja Azija, Pacifička regija i Europa najveće su regije u rubnom računarstvu. Njihov će se udjel na globalnom tržištu s 95 posto iza 2030. godine s razvojem tržišta drugih regija smanjiti na 88 posto. Naime Latinska Amerika, Karibi te Bliski Istok i Sjeverna Afrika pokazuju obećavajući rast od 72 posto. Do 2030, godine SAD će imati udjel od 26 posto a Kina od 20 posto globalnog tržišta rubnog računarstva.

Igre u računalnom oblaku te unos i obrada video sadržaja čine 54 posto ukupnog prihoda za rubno računarstvo u 2021. godini. Igre iz računalnog oblaka s velikom bazom korisnika i s dostupnošću na različitim uređajima (pametni telefoni, tableti, računala itd.) čine 33 posto ukupnog prihoda od rubnog računarstva jer takve igre zahtijevaju nisku latenciju koje može osigurati samo edge computing.

-- tekst se nastavlja nakon oglasa --

 

očekivani rast globalnog rubnog računarstva, izvor STL Partners

Uz njih najviše prihoda tvrtkama koje pružaju usluge rubnog računarstva donose i video sadržaji kada je za njih potrebna analitika u stvarnom vremenu, kada je važna sigurnost podataka za osjetljive informacije te izbjegavanje velike količine podataka koje opterećuju računalni oblak i još više povezivost. Procjenjuje se kako uz njih različiti stupnjevi automatske navigacije koriste 15 posto rubnog računarstva.

Podijeli:

 

 

Vezane objave