U 12 mjeseci prije Eurostatovog istraživanja 2020. godine 89% ljudi u dobi od 16 do 74 godine u EU koristilo je internet, od kojih je 72% kupilo ili naručilo robu ili usluge za privatnu upotrebu.

Internetska kupnja 2020. godine porasla je za 4 postotna boda (pp) u usporedbi s 2019. (68% korisnika interneta) i za 10 postotnih bodova u odnosu na 2015. godinu (62%).

Više od 8 od 10 korisnika interneta u Nizozemskoj (91%), Danskoj (90%), Njemačkoj (87%), Švedskoj (86%) i Irskoj (81%) kupilo je ili naručilo robu ili usluge putem interneta u 12 mjeseci prije ankete. S druge strane, manje od 50% je kupovalo putem interneta u Bugarskoj (42%), Rumunjskoj (45%) i Italiji (49%; podaci za 2019. godinu).

Tijekom posljednjih pet godina, najveći porast internetske kupovine među korisnicima interneta zabilježen je u Rumunjskoj (+27 postotnih bodova (pp), Češkoj i Hrvatskoj (obje +25 pp), kao i u Mađarskoj (+23 pp).

Odjeća, obuća i dodaci: najčešća internetska kupnja

U tri mjeseca prije ankete, najčešće kupnje putem interneta bile su odjeća (uključujući sportsku odjeću), obuća ili dodaci (naručilo ih je 64% internetskih kupaca). Nosive su slijedili filmovi ili serije kao streaming usluga ili preuzimanja (32%), isporuke iz restorana, lanaca brze hrane i ugostiteljskih usluga (29%), namještaj, kućni pribor ili proizvodi za vrt (28%), kozmetika, kozmetika ili wellness proizvodi (27%), tiskane knjige, časopisi ili novine (27%), računala, tableti, mobiteli ili njihovi dodaci (26%) i glazba kao streaming usluga ili preuzimanja (26%).

Podijeli:

 

Vezane objave