Prema poslovnim rezultatima Huaweija za prvu polovicu ove godine, koje je objavila kompanija,  prihod je 64,2 milijarde američkih dolara, odnosno 13,1 posto više u odnosu na isto razdoblje prošle godine, uz neto profitnu maržu od 9,2 posto.

Huawei je prilikom objave rezultata istaknuo svoju posvećenost u radu s operaterima i industrijskim partnerima na održavanju stabilnih mrežnih operacija, ubrzanju digitalne transformacije i podršci u naporima za suzbijanje lokalnih epidemija te ponovnom otvaranju lokalnih gospodarstava.

Huawei će nastaviti ispunjavati svoje obveze prema kupcima i dobavljačima. Kompanija će opstati, napredovati i doprinijeti globalnoj digitalnoj ekonomiji i tehnološkom razvoju, bez obzira na buduće izazove koji predstoje.

Huawei je sa svojim proizvodima i uslugama prisutan u više od 170 zemalja, njima se koristi trećina svjetske populacije, a prema broju isporuka u 2019. godini tvrtka je i jedan od najvećih proizvođača mobilnih telefona na svijetu. Huawei Consumer Business Group jedna je od tri poslovne sastavnice Huaweija čiji su fokus pametni telefoni, računala i tableti, nosivi pametni uređaji, cloud usluge… (foto Flickr)

Podijeli:

 

Vezane objave