ms-crm-roadshow

Microsoft CRM Customer Engagement Roadshow poslovna je konferencija namijenjena enterprise segmentu lokalnih tvrtki partnera te svjetske tehnološke korporacije

Cilj konferencije je informiranje korisnika o prednostima CRM-a kao tehnologije i softverskog proizvoda. Riječ je o događaju koji se održava po većim središtima Srednje Europe, u kojoj je Zagreb središte za razvoj CRM-a u regiji Adriatic.

Što se tiče hrvatskih partnera svi veći sistem integratori – tvrtke Combis, IN2, King-ICT, Span, itd. prepoznali su potencijal Microsoftovog CRM-a i razvili vlastitu ekspertizu potrebnu za instalaciju tih tehnologija. Gledano po inovacijama koje naše tvrtke ugrađuju u Microsoftovu CRM platformu, Hrvatska se ističe u našoj regiji i šire i koristi tu platformu i za izlazak na inozemna tržišta, pretežno u zemlje Jugoistočne Europe.

U Hrvatskoj, za sada, CRM rješenjima se najviše koriste tvrtke u maloprodaji (jedna od većih domaćih implementacija izvedena je u Agrokoru) i telekomunikacijama, a sve veći interes pokazuje i financijska industrija – banke i osiguravajuća društva. Broj implementacija Dynamics CRM-a u Hrvatskoj ima dvoznamenkasti rast iz godine u godinu. Svjetsko tržište CRM-a ubrzano raste te će prema procjenama neovisnih analitičarskih kuća u 2020. godini vrijediti 37 milijardi eura.

Microsoft CRM Customer Engagement Roadshow održan je u hotelu Esplanade i provukao je više od stotinu stručnjaka – predstavnika domaćih tvrtki partnera i korisnika.

Podijelite: