British Airways je potvrdio curenje podataka u trajanju od dva tjedna čija je posljedica otkrivanje povjerljivih osobnih podataka i brojeva kartica gotovo 380.000 korisnika, objavio je Nacionalni CERT.

izjavi što ju je British Airways objavio 6. rujna stoji kako su kompromitirani podaci korisnika koji su rezervirali letove putem stranice ba.com i aplikacije British Airways u periodu od 21. kolovoza do 5. rujna.

Aviokompanija je savjetovala korisnicima koji su rezervirali karte tijekom spornog perioda, a čiji bi podaci mogli biti kompromitirani kontaktiranje banke ili kartične kuće .

Putem objave na društvenoj mreži Twitter, British Airways je potvrdio kako su se kompromitirani podaci sastojali od imena i prezimena korisnika, adresa te financijskih podataka, ali su brojevi putovnice i informacije o putovanjima ostale zaštićene.

Također, potvrdili su da u ovom slučaju nisu kompromitirane pohranjene kreditne kartice, već su pogođene isključivo kartice korištene za plaćanje tijekom spornog perioda.

Iako u objavi ne stoji koliko je pogođenih korisnika, glasnogovornik kompanije je potvrdio da je riječ o podacima 380.000 korisnika. Iako nije ustanovljen način na koji je došlo do kompromitacije, izvori navode kako je kompromitaciju otkrila vanjska tvrtka koja je obavijestila aviokompaniju. Također, portalu The Hacker News je potvrđeno da je vjerojatno riječ o krađi podataka koju je počinio netko s dovoljnom razinom pristupa sustavu.

Aviokompanija British Airways o svemu je obavijestila policiju i nadležne službe te stupa u kontakt s pogođenim korisnicima. Sigurnosni propust je, kako navode, otklonjen te se sada korisnici mogu slobodno služiti internetskom stranicom i mobilnom aplikacijom za rezervaciju letova.

Podijeli: