2021. godine potrošnja na oglase širom svijeta rasla je brže nego u bilo kojoj drugoj godini od 2011., odnosno od kada eMarketer prati globalno tržište oglašavanja. Potrošnja na digitalne oglase 2021. godine doživjela je najveće povećanje u povijesti, a sljedeća godina bi se trebala vratiti normalnom rastu.

Ukupna potrošnja na oglase povećala se 2021. godine za 19,9% umjesto očekivanih 15,0%, što je skoro 33 milijarde američkih dolara više nego što su u eMarketeru predviđali. Većina tog dodatnog rasla došla je od digitalnog oglašavanja koje je 2021. godine raslo čak 29,1% umjesto očekivanih 20,4%. Globalna potrošnja na digitalne oglase 2021. godine dosegnula je 491,70 milijardi dolara, a iduće će se, prema očekivanjima, povećati na nešto preko pola bilijuna dolara.

-- tekst se nastavlja nakon oglasa --

 

Većina razvijenijih nacionalnih tržišta, od kojih su najveća SAD, Velika Britanija i Francuska, imalo je rast oglašavanja veći od očekivanog. Tržišta u razvoju poput Indije i Indonezije također su imali veliki rast oglašavanja. Digitalno oglašavanje u Sjevernoj Americi raslo je 37,5%, a u Europi 27,4% što je veće od rasta u Aziji, Pacifičkoj regiji i Latinskoj Americi.

Amazon je lider digitalnog oglašavanja u SAD, a Google odnosno Alphabet je globalni lider s udjelom od 38,1% što toj tvrtki donosi 146,12 milijardi dolara prihoda. Treći globalni udjel ima Facebook. Najveći rast u 2021. godini od 61,4% ostvario je Amazon.

Podijeli:

 

 

Vezane objave