Deutsche Telekom u danas u Berlinu objavio kako su prvi telekom u Europi koji je pokrenuo komercijalno i ‘uživo’ testiranje internetske 5G veze. Najavljujući to na konferenciji za medije na IFA-i 2017, članica Uprave DT-a za tehnologiju i inovacije Claudia Nemat istaknula je da prvo komercijalno testiranje 5G u središtu Berlina rade u suradnji sa svojim dugogodišnjim partnerom, kompanijom Huawei. Najavljeno je, između ostalog, da će slične aktivnosti biti pokrenute i u drugim članicama DT grupe, pa možemo očekivati da Hrvatski Telekom bue predvodnik 5G tehnologije u Hrvatskoj.

“Njemačka mreža DT-a spremna je za 5G, što smatramo i ključnim za ispunjavanje sve većih zahtjeva za povezivanjem sve većeg broja naših korisnika. Prva živa mreža 5G u Berlinu potvrđuje ujedno i izvedivost naših planova za isporuku takvog novog iskustva za kupce, a ocjenjujemo i da je to važan napredak i u globalnom razvoju 5G”, naglasila je Nemat.

Testiranje 5G internetske veze u centru Berlina prikazano je i uživo na konferenciji, u automobilu, uz naglasak da se radi o brzinama veze od 2 gigabita u sekundi uz nisku latenciju od samo tri milisekunde. To je ujedno prvi puta u Europi da se te veze testiraju uživo na ulicama, uz uporebu prilagođenih mobitela (jer još nema komercijalnih 5G aparata).

“Vjerujemo da će se komercijalizacija 5G usluga u svim zemljama gdje su članice DT Grupe, uključujući i Hrvatsku i Hrvatski Telekom, postići do 2020.”, izjavila je Nemat za Hinu napominjući samo kratko da DT i članice u razvoj mreže u usluga “jako puno ulažu”.

Osim te novosti, DT je na konferenciji za medije na IFA-i najavio i niz drugih aktivnosti, koje pod zajedničkim nazivnikom #JetzMagenta (magenta sada) objedinjuju sve što DT, kao njaveći pružatelj telekomunikacijskih usluga u Europi radi i nudi (usluge, proizvode, mreža).

“Na IFA-i, koja veliku pažnju pogotovo ove godine poklanja inovacijama, DT se predstavlja kao inovator i partner digitalne transformacije, koju iz dana su dan oblikuje i u suradnji sa svojim korisnicima”, naglasio je član Uprave DT-a Niek Jan van Damme.

Iznio je i podatak od oko 5 milijardi eura investicija DT-a u zadnjih nekoliko godina, kao i da će s velikim investicijama nastaviti i dalje, kako bi DT zadržao vodeću poziciju telekoma u konvergenciji fiksnih i mobilnih usluga te i interneta.

U tom smislu, DT na IFA-i, koji je komercijalni sajam za široku publiku, predstavlja brojne nove kampanje i ponudu iz segmeta Magenta (MagentaEINS, MagentaENTERTAINMENT i MagentaSERVICE), s naglaskom na ponudu za mlade, djecu i obitelji, za pametne domove (smart home), za zabavu, električne automobile i drugo, što će se sve u nekom trenutku pojaviti i u Hrvatskoj, putem članice DT Grupe Hrvatskog telekoma (HT).

Sve to i više DT predstavlja na IFA-i do 6. rujna na štandu od 2.500 metara četvornih, kao i na otvorenom prostoru berlinskog ExpoCentra, ali i na ulicama Berlina, gdje će se u organizaciji DT-a 2. rujna navečer održati koncert američkog rock benda “30 second to Mars” (u kojem pjeva i svira poznati glumac Jared Leto) uz globalni prijenos uživo (live stream) putem VR kamera 360 stupnjeva, što je prvi takav koncert u svijetu.

Podijeli: