Forrester, jedna od najcjenjenijih i najutjecajnijih svjetskih tvrtki za istraživanje tržišta, u svojim izvještajima daje uvid u postojeće tehnologije i njihov utjecaj, te predstavlja trendove i lidere u različitim tehnološkim područjima.

Forrester Wave izvještaj uspoređuje vodeće proizvođače softvera i hardvera, te pružatelje usluga, omogućavajući tvrtkama i profesionalcima da se upoznaju s opcijama dostupnima na tržištu. Na taj način potencijalni kupci donose informirane odluke, bez potrebe provođenja vlastitih istraživanja, oslanjajući se isključivo na rezultate Forrester Wavea.

Poslovna inteligencija jedna je od nekoliko odabranih tvrtki koja je uvrštena u Forresterov izvještaj za područje upravljanja privatnošću.

U izvještaju je predstavljen Data Privacy Manager, inovativan softver Poslovne inteligencije za cjelovito upravljanje zaštitom privatnosti, koji pomaže tvrtkama riješiti izazove s kojima se susreću prilikom usklađivanja sa zakonima o zaštiti podataka.

Data Privacy Manager se pozicionirao od samih početaka formiranja tržišta za upravljanje privatnošću, kao jedan od vodećih svjetskih softverskih proizvoda. S inovativnim rješenjima, posebice u području uklanjanja suvišnih podataka, gdje ostaje jedino rješenje na svjetskom tržištu koje rješava problematiku brisanja podataka u skladu s GDPR-om.

Usprkos činjenici što je najrigorozniji zakon o zaštiti osobnih podataka upravo europski GDPR, Data Privacy Manager za sada ostaje jedno od rijetkih rješenje iz Europske Unije uvršteno u Wave, dok je većina rješenja s američkog tržišta.

“Zaštita privatnosti pojedinaca je jedna od glavnih briga za tvrtke svih veličina, a Data Privacy Manager razvijen je upravo kako bi im pomogao uskladiti se s novim zakonima o zaštiti podataka, poput GDPR-a”, rekao je direktor Data Privacy odjela u Poslovnoj inteligenciji Marijan Bračić te dodao kako „s klijentima pronalazimo nove i inovativne načine rješavanja problema koji se pojavljuju s nadolazećim valom ovakvih regulativa. Zajednički gradimo tehnološki usmjerene programe i donosimo prednosti automatizacije svima koji su uključeni u zaštitu privatnosti, smanjujući rizik od neusklađenosti. U godinama koje dolaze smatramo da će tema privatnosti postajati sve bitnija.”

Marijan Bračić

“Američke kompanije i investitori rano su prepoznali veliki potencijal tržišta softvera za upravljanje privatnošću, tržišta koje prije nekoliko godina nije postojalo. U narednim godinama taj rast će se dodatno ubrzavati jer je GDPR pokrenuo val regulativa o zaštiti podataka u cijelom svijetu, poput Kalifornijskog CCPA, Brazilskog LGPD, Indijskog zakona o zaštiti podataka i sličnih zakonskih propisa. Jedan od nepogrešivih pokazatelja razvoja novog tržišta uobičajeno je formiranje Forrester Wavea i ponosni smo što smo od samog početka uključeni u taj rast i što je naš proizvod među najboljima na svijetu“, rekao je Marijan Bračić.

Podijeli:

 

Vezane objave