Miloš Đurković, direktor SAS Adriatic

Comping je sklopio ugovor o suradnji s globalnom tvrtkom za razvoj analitičkog softvera – SAS Institute.

„Domena koju SAS prvenstveno adresira jest domena analitike i analitičkih alata što pak u konačnici kreira artificial inteligence (AI) okruženje i monetizaciju podataka. To nam je posebno interesantno zbog toga što analitiku, ako gledamo s aspekta IoT-a, vidimo kao način kako monetizirati podatke i tako stvoriti dodatnu vrijednost za naše korisnike“, rekao je predsjednik uprave Compinga Alojzije Jukić.

SAS Institute (SAS) se analitikom i inovacijama bavi više od 40 godina, a samo prošle godine dobit te tvrtke iznosila je gotovo 3,5 milijarde američkih dolara. Čak 96 od 100 kompanija koje se nalaze na listi Fortune Global 500 za 2017. godinu, njihovi su korisnici, a SAS-ov analitički softver koristi se u više od 83.000 poslovnih, vladinih i sveučilišnih stranica.

„Partnerstvo s Compingom za nas je strateški važno, ne samo zbog sjecanja novih korisnika, već i zbog mogućnosti proširivanja spektra usluga koje nudimo postojećim klijentima. Siguran sam da ćemo ovom suradnjom unaprijediti poslovanje i ciljanim pristupom korisnicima stvoriti dodatnu vrijednost, nudeći rješenja koja odgovaraju njihovim poslovnim potrebama. Na globalnoj razini surađujemo s više od tisuću regionalnih partnera uz čiju podršku možemo biti sigurni da će tvrtke iskoristiti sve mogućnosti koje pružaju SAS-ova rješenja“, rekao je direktor SAS Adriatic Miloš Đurković.

Comping, koji u sklopu svog portfelja nudi cjelovita tehnološka poslovna rješenja i usluge koje korisnicima omogućavaju unapređenje poslovanja i ostvarivanje punog potencijala, ovom suradnjom donosi nove dodane vrijednosti prvenstveno u domeni podataka i analitike koje korisnicima mogu itekako pomoći u poslovanju, razvoju i ubrzavanju poslovnih procesa.

„Potpisali smo formalni partnerski ugovor koji ima dvije osnovne komponente u kojima mi namjeravamo djelovati. Prva je prodajna komponenta, odnosno prodaja SAS-ovih licenci i softvera krajnjim korisnicima, a druga je implementacija tih rješenja. Za sada se primarno orijentiramo na hrvatsko tržište, a kada govorimo o implementaciji rješenja, tu vidimo mogućnost sudjelovanja u projektima i u regiji gdje mislimo izgraditi ekspertizu u određenim domenama kao što su upravljanje korisnicima, prepoznavanje korisnika, campaign management, marketiranje i pripremanje poslovnih ponuda za takve korisnike bilo da se radi o telekomunikacijskoj industriji, bankarskom sektoru ili maloprodaji”, pojasnio je Jukić.

Početnu bazu za ulazak u takve projekte Comping već ima, budući da surađuje s Microsoftom, IBM-om i drugim tvrtkama na sličnim projektima.

Podijeli:

Vezane objave