trpimir-kvesicbest-stay

Comping je sudjelovao na dvodnevnoj konferenciji „Best Stay“ održanoj u Opatiji, koja je ove je godine okupila više od 300 eminentnih domaćih i inozemnih stručnjaka iz sektora turizma. Kroz brojne prezentacije, panel diskusije, „speed networking“ sastanke sudionici su podijelili iskustva o trenutnoj situaciji, trendovima te općenito funkcioniranju turističkog sektora.

Comping je na konferenciji predstavio svoj ContactInCloud, poslovno rješenje namijenjeno kontaktnim centrima, prodajnim predstavnicima, naplati potraživanja i korisničkoj podršci. Osim toga predstavljeno je i Comping@BestHotels rješenje koje uključuje kompletnu viziju gostu orijentiranog upravljanja odnosima te dio svog portfelja namijenjenog brojnim infrastrukturnim rješenjima i servisima posebno kreiranima za hotelsku industriju, poput outsourcinga, mrežnih rješenja, sigurnosti IT sustava te usluge savjetovanja, izrade studija izvedivosti i razvojnih studija nužnih u moderno opremljenim hotelskim kućama.

Compingov ContactInCloud već uspješno funkcionira u brojnim hotelskim kućama u Hrvatskoj gdje predstavlja prvi kontakt gosta s hotelskom kućom i time igra iznimno važnu ulogu u prezentaciji hotelske kuće, brige o gostu, prepoznavanju njegovih preferencija i svakako onom najbitnijem – zadržavanjem gosta.

“Uloga kontakt centra u hotelskoj kući izuzetno je važna. Naravno, dobra usluga, osmijeh osoblja, posebnost lokacije ne može zamijeniti niti najbolji kontaktni centar, no prepoznavanje gosta, njegovih želja, osjećaj pripadnosti, brzina rješavanja upita, jezik komunikacije, svakako su krucijalni kod korisničke podrške i upravljanja prodajnim aktivnostima svake hotelske kuće” istaknuo je Trpimir Kvesić, direktor odjela poslovnih rješenja Compinga.

Suvremena tehnologija posljednjih je godina uvelike promijenila način poslovanja hotelskih kuća. Implementacijom informacijske tehnologije, te primjenom najsuvremenijih komunikacijskih medija, znatno je poboljšana interna komunikacija  između svih hotelskih odjela. Osim interne sfere, izuzetno je bitna i domena zadovoljstva gosta i tehnička ugodnost za koju je jako bitna dobra mrežna infrastruktura, njeno održavanje kao i IT podrška.

„Današnji gosti očekuju gostoljubivost i različite vrste ugodnosti koje im management hotela treba i mora osigurati. Gosti su sve zahtjevniji u vidu potreba komunikacije za vrijeme odmora ili za vrijeme poslovnog posjeta. Comping sa svojom dugogodišnjim ekspertizom u ovom domeni mrežnih rješenja kao i vrhunskih bežičnih i žičanih sustava tvrtke Aruba/Hewlett Packard Enterprise omogućuje neometanu i kontinuiranu komunikaciju i vrhunsko zadovoljstvo u domeni tehničke ugodnosti” izjavio je Alojzije Jukić, predsjednik uprave Compinga.

Podijeli: