Excusor, jedno od novih inovativnih rješenja temeljenih na novoj poslovnoj strategiji Combisa bit će predstavljeno na konferenciji 3T Tourism, Travel i Tech 20. ožujka, najavila je poslovna konzultantica Combisa Tatjana Peček na šestom Combis Tehnology Dayu, održanom u utorak 27. veljače u Zagrebu.

Inače, excursor će biti dostupan na tržištu početkom travnja ove godine. Radi se, kako je objasnila Peček, o integrativnom rješenju za pružatelje i ponuditelje turističkih vanpansionskih usluga i izleta kojim se sustavno digitaliziraju cjelovita ponuda i potražnja.

Uz excursor, Peček je najavila i niz drugih Combisovih rješenja koji tu tvrtku definiraju kao poslovno tehnološkog konzultanta. Izdvojila je uz excursor i tim za implementaciju GDPR-a te rapido, sustav orkestracije različitih poslovnih procesa u realnom vremenu.

Ovogodišnji šesti po redu Combis Technology Day donio je tradicionalno IT novitete, naglasak je bio na digitalizaciji poslovanja i poslovnom razvoju uz pomoć IT-a.

Combis je, već tradicionalno, proveo istraživanja pred ovogodišnje događanje, ovog puta na temu planiranih i realiziranih poslovnih ciljeva, ali i ulaganja u IT projekte tijekom 2017.

Prema ovogodišnjim rezultatima istraživanja sudionici su u 2017. godini bili fokusirani na realizaciju strateških poslovnih ciljeva poput unapređenja/redizajna poslovnih procesa, razvoja novih proizvoda i usluga te digitalne transformacije poslovanja, jačanja povezanosti između IT-a i poslovanja te smanjenja IT troškova.

Uspoređujući ovogodišnje rezultate realiziranih strateških poslovnih ciljeva u 2017. godini s planiranima,  razvidno je kako u nekim dijelovima istraživanja realizirano ne odstupa od planiranog, kao primjerice  unapređenje/redizajn poslovnih procesa (plan 51%, realizacija 49%) i smanjenja IT troškova (plan 31,7%, realizacija 31,6%) dok je očito razvoj novih proizvoda i usluga te digitalne transformacije poslovanja (plan 41,5%, realizacija 35,7%) ustuknuo pred jačanjem povezanosti između IT-a i poslovanja (plan 24,4%, realizacija 34,7%).

“Naši korisnici bili su dosljedni svojim ciljevima iz 2017. i većim dijelom su se pridržavali svojih planova, no vidljivo je jačanje povezanosti između IT-a i poslovanja, odnosno određena poslovna prilagodba tržišnom okruženju. Kompanije postaju sve svjesnije kako se njihovi strateški ciljevi ostvaruju upravo kroz IT, a digitalizacija je postala zajednički nazivnik za sva poslovna unaprjeđenja”, rekla je Tatjana Peček.

Peček je istaknula kako se Combis konstantno prilagođava potrebama tržišta i svojih korisnika, zbog čega je u proteklom razdoblju radio na jačanju ICT konzalting ekspertize, na kreiranju inovativnih digitalnih produkata, kao i na vlastitom digitalnom razvoju.

Na Combis Technology Dayu prezentirane su i teme poput osiguravanja najboljeg korisničkog iskustva bez obzira na geografsku lokaciju korisnika uz pomoć virtualizacije, primjena Combisove Big Data platforme Husky za potrebe digitalnog marketinga u financijskoj industriji. Također, predstavljena je i revolucija u dizajnu lokalnih mreža kroz novu generaciju SD-Access rješenja, kao i sve inovacije u kolaboraciji koje donosi korištenje Cisco Spark rješenja.

Kako su networking rješenja neizostavna ICT tema, Combis je nedavno osvježio svoju ponudu upravo mrežama nove generacije.

“Digitalizacija u poslovanju osnovni je pokretač poslovne transformacije i preduvjet konkurentnosti. Bez obzira na vrstu industrije, najuspješnije kompanije imaju nešto zajedničko – modernu i automatiziranu IP mrežnu infrastrukturu. Jako mi je drago što smo i na networking.combis.hr i na Combis Technology Dayu imali priliku predstaviti iznimnu ekspertizu koju posjedujemo u području networking rješenja i usluga, ali i svjetskog tehnološkog lidera – kompanije Cisco”, istaknuo je direktor sadržaja Combis Technology Daya Domagoj Pehar.

Podijeli: