Nakon dijaloga s Europskom komisijom i nacionalnim tijelima za zaštitu potrošača, Booking.com se obvezao da će promijeniti način predstavljanja ponuda, popusta i cijena potrošačima.

Kada se te izmjene u potpunosti provedu, potrošači bi trebali moći donositi informiranije odluke koje su u skladu sa zahtjevima prava EU-a o zaštiti potrošača.

„Sva poduzeća moraju ispuniti visoke standarde u području zaštite prava potrošača ako žele poslovati u EU-u. Kao predvodnici na tržištu ključno je da poduzeća kao što su Booking.com ispunjavaju obveze i osiguraju da internetski sustavi za rezervaciju smještaja ne sadržavaju manipulativne tehnike poput skrivenog oglašavanja, neopravdane primjene vremenskih ograničenja na korisnika ili neispravnog prikaza popusta. Europska komisija i nacionalna tijela za zaštitu potrošača nastavit će pratiti sve internetske platforme za putovanja kako bi osigurali pravedno internetsko okruženje za potrošače“, rekao je povjerenik za pravosuđe i zaštitu potrošača Didier Reynders.

Europska komisija i nacionalna tijela za zaštitu potrošača, pod vodstvom nizozemskog tijela za zaštitu potrošača i tržišta (ACM), ocijenili su obveze koje je Booking.com predložio na razini EU-a/EGP-a nakon prošlogodišnjih komunikacija. Tijela za suradnju u zaštiti potrošača uvjerena su da će se obvezama uskladiti poslovne prakse sa zahtjevima prava EU-a o zaštiti potrošača. Booking.com se obvezao da će izmijeniti svoje prakse najkasnije do 16. lipnja 2020. godine.

Podijeli:

 

Vezane objave