Veliki tehnološki igrači (big tech) sve više ulaze u online trgovinu. Njihovo investiranje i preuzimanje u e-shopu je raznoliko, od tehnologije za plaćanja do novih globalnih tržišta, navodi CB Insights u svojem najnovijem izvješću.

Pandemija Covid-19 sve je više usmjerila kupce na mrežu, diverzificirajući kako i gdje potrošači odlučuju kupovati. Čak i prije pandemije, trgovina je već postajala sve difuznija, jer su se kupci prebacivali između trgovina i uređaja i gledali na širi spektar mogućnosti kupnje, uključujući tržnice i društvene platforme.

akvizicije i investicije big techa u online trgovini od 2015. godine

Financiranje maloprodajne tehnologije i trgovina putem elektroničke trgovine ubrzalo se u drugoj polovici 20. godine, dok je tehnologija lojalnosti i nagrađivanja opala.

-- tekst se nastavlja nakon oglasa --

 

Velike tehnološke tvrtke ne žele propustiti dio enormnih prihoda od e-trgovine. Samo u drugoj polovici prošle 2020. godine Facebook je pokrenuo livestream kupovinu na Facebooku i Instagramu, dok je Google dodao nove značajke vizualnog pretraživanja ciljane na kupnju odjeće. Amazon je u međuvremenu nastavio poboljšavati kupovinu na svojoj glavnoj platformi lansiranjem Luksuznih trgovina za dizajnerske marke, istovremeno proširujući svoj portfelj klasične trgovine putem trgovina Amazon Fresh i uvodeći nove tehnologije naplate (Amazon Dash Cart i Amazon One palmino plaćanje).

Dok poduzimaju ove inicijative, tehnološki divovi ulažu i stječu nove mogućnosti kako bi povećali svoj doseg u maloprodaji. Od 2015. godine Amazon, Facebook i Google izvršili su 133 ulaganja i akvizicije u maloprodaji ili vezanim uz maloprodaju, uključujući platforme za e-trgovinu, infrastrukturne tvrtke za e-trgovinu, tehnološke tvrtke za pohranu, usluge isporuke i isporuke, pa čak i uređaje s maloprodajom veze.

Općenito, te investicije ukazuju na ambicije tehnoloških divova prikupiti više informacija o ponašanju potrošača, poboljšaju personalizaciju i angažman u kupovini, prošire doseg na nova tržišta i ubrzaju isporuke.

pojedinačne akvizicije Googlea, Facebooka i Amazona bile su u sve oblike online trovine

Podijeli:

 

 

Vezane objave